Nowoczesna jednostka benzynowa znana jest już z modeli 308 GTI i RCZ. Wyposażona jest wturbosprężarkę typu Twin Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa i system zmiennych faz rozrządu. Poza wspomnianą już mocą 200 KM (5500-6800 obr./min.), motor generuje 275 Nm maksymalnego momentu obotowego, który jest dostępny od 1700 do 4500 obr./min. Naped na przednią oś jest przenoszony poprzez 6-stopniowa przekładnię manualną. Auto z mocniejszym silnikiem 1.6 THP rozpędza sie do 100 km/h w czasie 8,3 s. Jak deklaruje producent, wzrost osiągów 308 CC ma nie odbijac się znacznie na spalaniu i emisji CO2 (odpowiednio 7l/100 km i 162g/km). Topowa 308-ka CC cechuje sie ponadto systemem Sound System technology, który dba o miły dla ucha dżwięk wydechu podczas przyspieszania, nieco zmodyfikowanym zawieszeniem, niskoprofilowymi oponami w rozmiarze 225/40 R18 oraz wzmocnionymi hamulcami z przednimi tarczami o średnicy 340 mm. Ponadto w ofercie występuje także nowa skórzana tapicerkaw dwóch odcieniach (Black/Vintage).Sprzedaż Peugeota 308 CC Thp 200 rozpoczęła się we Francji w październiku. Ceny zaczynaja się od 33 900 euro. Na razie brak jest jakichkolwiek informacji nt polskiej oferty.