W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Ford Capri już w Polsce. Legendarny model wrócił w nowej postaci
Nowy Ford Capri przyjechał już do Polski. W zupełnie nowej odsłonie. Ford przywrócił duszę sportowego samochodu w postaci praktycznego, elektrycznego SUV-a coupe. Co ważne, Capri został zaprojektowany i jest produkowany w Europie. Model ma 4634 mm długości, 1946 mm szerokości ze złożonymi lusterkami, 1626 mm wysokości oraz 2767 mm rozstawu osi. Ten ostatni parametr szczególnie zasługuje na uwagę, ponieważ przekłada się na wyjątkowo przestronną tylną kanapę. Mimo ściętej sylwetki nie brakuje również miejsca na głowy. Nowe Capri to mistrz praktyczności, co widać też z przodu. Standardem jest regulowany, 14,6-calowy wyświetlacz centralny SYNC Move ze schowkiem My Private Locker oraz 17-litrowy schowek Mega Console. Imponuje też dostępne wyposażenie opcjonalne. To m.in. system nagłośnienia B&O, wyświetlacz przezierny Head-up Display, system wspomagający parkowanie równoległe oraz prostopadłe czy system kamer 360 stopni. Na drodze nowy Ford Capri wyróżnia się także dzięki wyjątkowym lakierom.
Ile kosztuje nowy Ford Capri? To może być dobry moment na zakup
Ford Capri łapie się oczywiście do nowego programu dopłat do samochodów elektrycznych "NaszEauto". Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 40 tys. zł. Dofinansowanie na samochody w ramach programu mogą otrzymać osoby fizyczne oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. To sprawia, że i tak atrakcyjną katalogową cenę nowego Forda Capri można znacząco obniżyć. O ile dokładnie, to zależy od indywidualnego przypadku. Ford poszedł za ciosem i przygotował dla polskich klientów coś jeszcze. Zamawiając teraz Capri można liczyć na wartą 4500 zł ładowarkę Wallbox, a do tego pakiet ośmiu lat ochrony Ford Protect z gwarancją i serwisem w cenie.
Są trzy wersje silnikowe do wyboru
Podstawowy wariant oferuje 286 KM mocy maksymalnej z napędem na tylne koła i do 627 km zasięgu dzięki litowo-jonowej baterii o pojemności użytkowej 77 kWh. Samochód można ładować prądem zmiennym o mocy do 11 kW i prądem stałym o mocy do 135 kW. Najmocniejsze Capri ma 340 KM mocy maksymalnej i jest dostępne z napędem na wszystkie koła. Bateria o pojemności użytkowej 79 kWh zapewnia zasięg do 566 km, a samochód można ładować prądem stałym o mocy do 185 kW. Przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w zaledwie 5,3 sekundy. W Polsce można także zamawiać najbardziej przystępną cenowo wersję o mocy 170 KM z baterią o pojemności użytkowej 52 kWh. Niezależnie od wyboru silnika Ford Capri na tle innych elektrycznych SUV-ów wyróżnia się pewnym prowadzeniem i emocjami, jakie dostarcza kierowcy. Przyjemność z jazdy to cecha charakterystyczna Fordów od dawna. Nowe elektryczne modele słynnego producenta kontynuują tę tradycję.