Vincent Rambaud ma 51 lat, poprzednio był dyrektorem strefy Ameryki Łacińskiej w PSA Peugeot Citroën.

Zdaniem Jean-Marc Galesa, Dyrektora Marek, „doświadczenie zdobyte przez Vincent Rambaud w departamencie międzynarodowym jest gwarancją sukcesu i pozwoli Peugeot sprostać wyzwaniu globalizacji w chwili, gdy posiadająca nową tożsamość Marka, z bogatą i odnowioną gamą, odzyskuje dynamikę wzrostu.”

Struktura handlowa Peugeot ulega przekształceniu tak, aby do roku 2015 umożliwić Marce realizację trzech celów: uplasowania się na trzecim miejscu w światowej klasyfikacji marek samochodowych, uczynienia ze stylistyki Peugeot wzorca do naśladowania oraz zdobycia pozycji lidera w dziedzinie usług mobilnych.

Z dniem 2 kwietnia 2010 roku, trzon operacyjny Dyrekcji Generalnej Peugeot dzielić się będzie na cztery dyrekcje: Francja – na czele dyrekcji Olivier Veyrier, Europa Północna – Olivier Dardart (trefa obejmuje Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię, Austrię, Szwajcarię, Holandię, Belgię i Luksemburg, Kraje Bałtyckie, Kraje Skandynawskie oraz Kraje Europy Środkowo-Wschodniej), Europa Południowa - Rafael Prieto (obejmuje Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Grecję, Cypr, Maltę i Turcję) oraz inne kraje – działać będą pod kierownictwem Jean-Philippe Imparato (strefy priorytetowe - Ameryka Łacińska, Chiny, Rosja, a także wszystkie inne rynki, na których Marka jest operacyjnie obecna - Afryka, Azja – Pacyfik, Środkowy Wschód etc.).

Oprócz 4 wyżej wymienionych dyrekcji operacyjnych, w skład dyrekcji Peugeot wchodzi 5 dyrekcji „branżowych”, które pozostają bez zmian: Marketing i Komunikacja (Xavier Peugeot), B to B - sprzedaż do firm (Marcel de Rycker), Samochody używane (Olivier Quillichini), Rozwój sieci i Jakość (Daniel Rollet), Serwis i Części Zamienne (Serge Habrant).

Powyższe dyrekcje branżowe wspomagane są przez dwie dyrekcje „pomocnicze”: Dyrekcja ds. Zasobów Ludzkich, za którą odpowiedzialna jest Alexandra Merino i Dyrekcja ds. Zarządzania, którą kieruje Marie-Thérèse Lardeur.

PSA: zmiany organizacyjne - Vincent Rimbaud Dyrektorem Peugeot, Frédérique Banzet nadal szefem Citroëna Foto: Auto Świat
PSA: zmiany organizacyjne - Vincent Rimbaud Dyrektorem Peugeot, Frédérique Banzet nadal szefem Citroëna

Automobiles CitroënW odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku, Frédérique Banzet, Dyrektor Generalny Citroëna, wprowadza nową strukturę organizacji. Począwszy od 2 kwietnia 2010, działalność handlowa Citroëna zorganizowana będzie w oparciu o cztery strefy geograficzne: Francja (Xavier Chardon pozostaje na stanowisku Dyrektora Handlowego), Europa Północna (Christophe Musy), Europa Południowa (Alfredo Vila Blanco zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Handlowego na Europę Południową zachowując jednocześnie funkcję Dyrektora Generalnego hiszpańskiej filii Citroëna) iinne kraje, gdzie Marka jest obecna (Jean-Louis Chamla).

Jako wsparcie dla dyrekcji handlowych, pozostają istniejące już, wspólne jednostki: Dyrekcja Marketingu i Komunikacji (Xavier Duchemin), Citroen Business International (David Staniforth), Samochody Używane (Pascal Soland), Dyrekcja ds. Rozwoju Sieci i Jakości Usług (Philippe Cabart), Dyrekcja ds. Marketingu Części Zamiennych i Serwisu (Alessandro Mallamo) oraz niezależne: Dyrekcja ds. Zasobów Ludzkich (Gilles de Saint Blanquat) i Dyrekcja ds. Zarządzania Finansowego.