Grudniowa sprzedaż osobowych modeli Dacia (198 sprzedanych samochodów) utrzymała się na poziomie z listopada 2009 roku.

Rok 2009 - sukces nowości w gamie RenaultW 2009 roku koncern Renault kontynuował całkowite odnowienie swoich produktów, dzięki czemu dysponuje obecnie jedną z najmłodszych gam produktowych.

Nowy Megane Coupe wprowadzony do sprzedaży w styczniu oraz Renault Megane Grandtour, które pojawiło się na polskim rynku w czerwcu, uzupełniły gamę Nowego Megane i przyczyniły się do ponad dwukrotnego zwiększenia zainteresowania nabywców tym modelem. Łączna sprzedaż samochodów z nowej gamy Megane (Nowy Megane hatchback, Coupe i Grandtour) w 2009 roku wyniosła 5 151 aut, co w porównaniu do sprzedaży ich poprzedników z gamy 2008(2 270 aut sprzedanych w 2008 roku) stanowi wzrost o 127%.

Nowe Clio i Clio Grandtour w odnowionej w maju gamie, z wynikiem łącznej sprzedaży 5 601 samochodów, zostały w 2009 roku liderem sprzedaży wśród wszystkich modeli Renault.

Tylko półroczna sprzedaż Nowego Scenica i Grand Scenica (951 aut od chwili wprowadzenia tych modeli na polski rynek w czerwcu 2009 roku) przyniosła wynik lepszy niż całoroczna sprzedaż ich poprzedników w 2008 roku (877 aut).

Dacia w 2009 roku jeszcze bardziej popularnaSprzedaż samochodów Dacia wyniosła w 2009 roku 2 769 aut i wzrosła w stosunku do sprzedaży ubiegłego roku aż o 19,7%. Połowa sprzedaży osobowych samochodów Dacii w ubiegłym roku przypadła na model Sandero (1 234 auta). Do sukcesu samochodów Dacia na polskim rynku w 2009 roku przyczyniła się także gama wprowadzonych w lutym wersji dostawczych Logan Van i Logan Pick-up.

Promocja Renault eco2 - Zostań EcoistąWiosną 2009 roku sieć handlowa Renault w Polsce proponowała klientom specjalne dopłaty do ekologicznych wersji wybranych modeli samochodów, noszących znak Renault eco2. Promocja pozwalała klientom poznać najbardziej przyjazne środowisku pojazdy w gamie Renault i świadomie wybierać auta bardziej ekonomiczne w użytkowaniu, zużywające mniej paliwa, i zmniejszające negatywne oddziaływanie na środowisko, przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu i dynamiki jazdy. W ubiegłym roku Renault sprzedało w Polsce prawie 11 400 samochodów osobowych oznaczonych znakiem Renault eco2 i Dacia eco2, co stanowi prawie połowę sprzedaży wszystkich samochodów osobowych Renault i Dacia w 2009 roku.

Rok 2010 - kontynuacja ofensywy nowych modeliW 2010 roku koncern Renault będzie kontynuował ofensywę nowych modeli. Już w styczniu na polskim rynku pojawi się nowy model - Fluence oraz sportowa wersja Megane - model RS. Gamę Megane uzupełni kabriolet, a modele Twingo i Clio dostępne będą w atrakcyjnych seriach limitowanych Gordini.

Oferta Dacii rozszerzy się o model Duster z napędem na 4 koła.W gamie samochodów dostawczych pojawi się Nowy Master oraz odnowiona gama modelowa Renault Trafic.

źródło: Renault