Sytuacji nie poprawiło wprowadzenie w 2010 roku do oferty nowego modelu Indica Vista, który także nie zdobył zaufania klientów. Obecnie na polskim rynku oferta składa się ze wspomnianego hatchbacka segmentu B oraz SUV-a Safari i pickupa Xenon. Wcześniej w sprzedaży występowały jeszcze: Indica i kombi Indigo SW.

Jak podaje Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, MMP poinformowało 8 listopada br. dealerów o zamiarze wycofania się z dystrybucji samochód marki TATA w Polsce. Umowy dealerskie będą wypowiedziane już w grudniu.

Dotychczasowi klienci mogą jednak spać spokojnie. W zgodzie z obowiązującymi przepisami obsługa gwarancyjna będzie nadal prowadzona. W tym celu zawarte zostaną nowe umowy z dotychczasowymi autoryzowanymi stacjami. Zachowany zostanie również centralny magazyn części zamiennych.

Marubeni Motors Poland jest polskim importerem marki TATA od 2007 roku.