Po trzech latach Toyota zafundowała miejskiemu crossoverowi modernizację. Przy okazji liftingu odświeżono nadwozie, ale w tym przypadku zmiany są bardzo symboliczne – delikatnie przebudowano przedni i tylny zderzak oraz dodano lepszej jakości światła LED. Zmodyfikowano także układ wspomagania kierownicy i poprawiono wygłuszenie kabiny, co do tej pory było piętą achillesową tego modelu.

Na pokładzie pojawiły się w końcu systemy multimedialne z Android Auto i CarPlay. Toyota CH-R jest pierwszym modelem, który dostanie to rozwiązanie. Kolejną nowością jest nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami.

Jednak najistotniejszą zmianą w odświeżonej Toyocie C-HR jest nowy, znacznie mocniejszy napęd hybrydowy oparty na bazie 2-litrowego benzyniaka – mocy systemowa układu to 184 KM. To ten sam układ, który pracuje m.in. W Toyocie Corolli i nowym RAV-4. Dwulitrowa Toyota C-HR zyskała także zmodyfikowane zawieszenie. Cena C-HR z nowym napędem zaczynają się od 123 900 zł (wersja Style).

Co ciekawe w ofercie pozostanie nadal znacznie słabsza odmiana hybrydowa 1.8 o mocy systemowej na poziomie 122 KM. Oprócz tego C-HR-a będzie można także zamawiać z doładowanym silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 116 KM – wersja bazowa. Toyota C-HR z tym silnikiem w wersji Comfort ze skrzynią manualną kosztuje 94 900 zł. Niewiele więcej trzeba zapłacić za crossovera ze 122-konnym układem hybrydowym opartym o silnik benzynowy 1.8 – wyceniono go na 103 900 zł (wersja Comfort).

Wersja z napędem na 4 koła i silnikiem 1.2 Turbo o mocy 116 KM oraz skrzynią Multidrive to wydatek co najmniej 117 400 zł.

Toyota C-HR - rabaty na wersje przedliftingowe

Wprowadzenie odświeżonej wersji Toyoty C-HR to dobry moment, aby kupić znacznie taniej ostatnie wersje przed modernizacją. Aktualnie model ze 116-konnym silnikiem 1.2 Turbo w wersji Premium (dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/60 R17 i system multimedialny Toyota Touch 2 z kolorowym ekranem dotykowym) można kupić za 79 900 zł.