Pomimo drobnych problemów z silnikiem w jego Porsche 911 GT3 w obu sprintach zajął czwarte miejsce. Maciej nie brałudziału w wyścigu długodystansowym, ponieważ miał już zapewniony tytuł Mistrza Polski Klasyfikacji Generalnej Wyścigów Długodystansowych po ostatnim wyścigu.

W klasyfikacji sezonu Grand Prix Polski Maciej Marcinkiewicz zdobył tytuł Drugiego Wicemistrza Polski oraz Drugiego Wicemistrza Polski w klasie aut z silnikami powyżej 3,5 litra pojemności.

- Wbrew pozorom to był dla mnie bardzo ciężki sezon - powiedział Maciej Marcinkiewicz. W długim dystansie razem z Robertem i jego zespołem nastawiliśmy się tylko na zwycięstwo. Zadanie zostało wykonane i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Moje starty w sprintach o Grand Prix Polski powodują duży niedosyt. Dużo zdarzeń i taktyka zespołu, w którym startowałem w sprintach nie była dla mnie sprzyjająca. Co prawda na dwie rundy przed końcem prowadziłem w punktacji, ale mój wypadek przekreślił wszystkie szanse. Udało się utrzymać trzecie miejsce z czego jestem zadowolony, chociaż podczas ostatniego wyścigu nie byłem pewien czy dojadę do mety. Silnik tracił olej, miałem problemy ze skrzynią, więc cieszę się że dojechałem.

Oba tytuły w Grand Prix Polski wywalczył Robert Lukas przed Maciejem Stańco.

W klasie H-2000 trzeci pod rząd tytuł wywalczyła Karolina Czapka.

- Jestem szczęśliwa, chociaż wszystko dopiero powoli do mnie dociera - powiedziała Karolina. Po ukończeniu wyścigu nie byłam pewna tytułu, ale niemożliwe stało się możliwe. Zdobyłam trzeci tytuł z rzędu. Wyścigi potrafią płatać figle i tak była ze mną przez większą część sezonu. Teraz wreszcie dopisało mi szczęście. Z długiego dystansu również jestem niesamowicie zadowolona. Z Marcinem bardzo dobrze nam się razem startuje. Jeździmy naszym Clio bardzo równo i nie ma między nami także różnic w set up'ie samochodu. Jest to dobry znak na przyszłość i szkoda tylko, że tak późno przystąpiliśmy do zmagań w DSMP. Nie ma jednak tego co by na dobre nie wyszło. Tytuł ten zawdzięczam różnym ludziom i chciałabym im za to podziękować. Przede wszystkim podziękowania należą się mojemu Tacie, który zawsze jest przy mnie, jest moją inspiracją, służy mi radą i doświadczeniem. Dziękuję Mamie, która kontroluje budżet i podtrzymuje mnie na duchu. Dziękuję Narzeczonemu, który ostatnio zajął się logistyczną stroną naszych wyjazdów. Dziękuję także moim niesamowitym mechanikom, kibicom, wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki i oczywiście Sponsorom. Bez nich ten sukces byłby trudny do zrealizowania. Mam nadzieje, ze nasza współpraca będzie sie dobrze układała również w przyszłym sezonie.

Wyniki są nieoficjalne do czasu ich zatwierdzenia przez Główną Komisję Sportu Samochodowego PZM.

Klasyfikacja Grand Prix Polski klasy H powyżej 3500 cm3

Klasyfikacja Grand Prix Polski klasy H-3500 cm3

Klasyfikacja Grand Prix Polski klasy H-2000 cm3

Klasyfikacja Generalna Długodystansowych Mistrzostw Polski 2007

MiejsceKierowcy Punkty1. Robert Lukas, MaciejMarcinkiewicz (STT Racing- Porsche 911 GT3) 2342. Robert Kisiel,Jean-Claude Laruelle i Mariusz Miękoś (Seat Sport Polska - Seat Leon Supercopa) 1783. Sergio Azzini i OscarAzzini (No Stress Motorsport – Ferrari F355)1644. Maciej Tomaszewski iMarcin Wydra (Tomaszewski-Wydra - Alfa Romeo 156)1405. Mateusz Lisowski, JakubMarcinkiewicz i Patryk Pachura (STT Racing 2–Seat Leon Supercopa)1386.Tomasz Strozik, MariuszBiałek ( Strozik-Białek – Fiat )132