Taką kwotę należy zapłacić za podstawową sedana ze 156-konnym silnikiem 2.0 i-VTEC i manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Odmiana kombi jest o 5 tys. droższe. Za 4-stopniowy „automat” trzeba dopłacić kolejne 6 tys. Accord z mocniejszym motorem 2.4 o mocy 201 KM kosztuje minimum 122 900 zł.
Najtańszy Diesel 2.2 i-DTEC, generujący 150 KM, kosztuje 121 900 zł, a mocniejszy, 180-konny - 132 900 zł. Z tym motorem Accord Tourer w wersji Type-S (wcześniej niedostępny w Europie) zamyka cennik z sumą 161 800 zł.
Ceny Hondy Accord nie należą do najniższych, ale już w podstawowej wersji S auto posiada niemal kompletne wyposażenie obejmujące m.in.: osiem poduszek powietrznych (w tym kurtyny), systemy ABS z EBD, VSA (system stabilizacji toru jazdy), centralny zamek, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby i lusterka, dwustrefową klimatyzację automatyczną, felgi aluminiowe oraz lakier metalizowany. Odmiana Comfort posiada ponadto radio CD i aktywny tempomat.
Bardziej wybredni maja możliwość zamówienia systemu CMBS, czyli niezależnego układu ograniczającego skutki kolizji, nawigację satelitarną, podgrzewane siedzenia, szyberdach oraz nowości w ofercie: aktywne światła skrętne oraz system sterowania światłami drogowymi w reflektorach biksenonowych.