Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji wyposażenia: podstawową take up!, odmianę zorientowaną na komfort move up! i najbogatszą high up!. W momencie wprowadzania na rynek dostępne będą dodatkowo dwa wyjątkowe modele bazujące na wersji high up!, mianowicie up! black i up! white.
Już wersja podstawowa za 31 290 zł jest wyposażona w system światła do jazdy dziennej i wspomaganie kierownicy oraz ESP i 4 poduszki powietrzne, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. Atrakcyjną ofertę stanowi wersja move up!, której cena wynosi 34.390 zł, wśród wyposażenia standardowego tej wersji znajdują się m.in. centralny zamek sterowany drogą radiową, szyby sterowane elektrycznie, dzielona kanapa, fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz system easy entry. Move up! wyróżnia się również charakterystycznym panelem na desce rozdzielczej. Najbogatsza wersja high up! kosztuje 39.890 zł, do jej wyposażenia standardowego należą m.in. klimatyzacja, radioodtwarzacz z czytnikiem MP3, podgrzewane fotele, reflektory przeciwmgielne oraz obręcze ze stopu metali lekkich. Klienci mogą oczywiście doposażyć samochód według swoich potrzeb.
Wraz z up! debiutuje nowa generacja trzycylindrowych silników o pojemności 1 litra. Jednostki benzynowe mają moc 60 KM i 75 KM i spełniają normę emisji spalin Euro5. Producent deklaruje średnie zużycie paliwa na poziomie 4,5 l-4,7 l/100 km.
Galeria zdjęć
Oficjalnie dopiero we Frankfurcie, u nas już dziś! VW Up! ma zaledwie 3,54 m długości i waży mniej niż 900 kg
Sprzedaż Upa! rozpocznie się w grudniu
Okrągły prędkościomierz był znakiem rozpoznawczym prostego kokpitu Garbusa sprzed ponad półwiecza. W Upie! dodano także wyświetlacz komputera pokładowego.
Wersja 3d to początek drogi VW w segmencie A Już w grudniu w salonach pojawi się odmiana 3d. W przyszłym roku należy się spodziewać także 5-drzwiowego hatchbacka, a w 2015 roku ofertę uzupełni bazujący na technice Upa! minivan
Lekki Up! (poniżej 900 kg) otrzymał tylko małe silniki. W celu dalszego obniżenia zużycia paliwa w wyposażeniu opcjonalnym znalazł się odłączany klawiszem start-stop.
Oprócz prowadzenia do celu Personal Infotainment Device będzie także m.in. pouczał kierowcę, jak jeździć, by zużycie paliwa było jak najmniejsze. Ekran oczywiście dotykowy.
Najmniejsze auto z oferty niemieckiego producenta zostanie oficjalnie zaprezentowane podczas salonu we Frankfurcie. Czy przebojowo zdobędzie rynek?
Znamy już polskie ceny Volkswagena up!
Znamy już polskie ceny Volkswagena up!
Znamy już polskie ceny Volkswagena up!
Znamy już polskie ceny Volkswagena up!