W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Mazda CX-60 – modna stylistyka

CX-60 powstał na modularnej platformie zaprojektowanej z myślą o większych SUV-ach oraz limuzynach. Sylwetka SUV-a zwraca uwagę dynamiczną i zarazem pełną elegancji linią oraz atrakcyjnymi proporcjami z długim przodem i mocno ściętym tyłem. Z boku oraz na masce wyróżniają się muskularne przetłoczenia nadające masywności, a chromowane dodatki dodają szlachetności. Całość uzupełniają efektownie wyglądające 18- lub 20-calowe felgi. Model dostępny jest z ośmioma lakierami karoserii do wyboru.

Sprawdź cenę

Mazda CX-60 – zelektryfikowany napęd

Auto oferowane jest jako hybryda plug-in generująca 327 KM – jeszcze nigdy seryjna Mazda nie była taka mocna. To wypadkowa współpracy 192-konnego benzyniaka i elektrycznej jednostki o mocy 136 KM. SUV rozpędza się do "setki" po 5,8 s, a maksymalnie można nim jechać 200 km/h. Na pokładzie znalazły się baterie o pojemności 17,8 kWh i po naładowaniu ich do pełna w trybie elektrycznym można pokonać do 63 km (wtedy średnie spalanie to tylko 1,5 l/100 km). Uzupełnianie prądu na 100 proc. z 240-woltowego gniazdka zajmuje niecałe 4 godziny.

Sprawdź cenę

Mazda CX-60 – rozsądna alternatywa

W dużych SUV-ach nadal dobrym wyborem jest oszczędny i dynamiczny silnik wysokoprężny. Z tego powodu Mazda nie rezygnuje z diesla. W dodatku to zupełnie nowy motor e-Skyactiv D — sześciocylindrowy o pojemności aż 3,3 l i wspomagany przez układ M Hybrid. Do wyboru są dwie wersje mocy: 200 lub 245 KM. Obie seryjnie wyposażone są w "automat", a mocniejsza ma inteligentny napęd AWD. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 8,4 i 7,3 s, a średnie spalanie - 4,9 i 5,3 l/100 km. To propozycja dla osób, które nie mają możliwości korzystania z infrastruktury ładowania potrzebnej do wersji PHEV.

Sprawdź cenę

Mazda CX-60 – praktyczność w standardzie

Mazda CX-60 ma nadwozie o długości 4,75 m, szerokości 1,89 m i wysokości 1,68 m przy rozstawie osi wynoszącym 2,87 m. Te wymiary przekładają się na rozplanowanie wnętrza, w którym wygospodarowano mnóstwo przestrzeni zarówno dla pasażerów, jak i na ich bagaż. W efekcie w obu rzędach wygodnych siedzeń nie brakuje miejsca ani na wysokości kolan, ani nad głowami – także wtedy, gdy jedna za drugą podróżują wysokie osoby. Bagażnik o pojemności 570-1726 l swobodnie zmieści urlopowy ekwipunek całej rodziny. Mazda CX-60 to również świetny holownik, bo można nim ciągnąć przyczepy o masie dochodzącej do 2500 kg.

Umów jazdę