W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Mitsubishi ASX – zgrabny mieszczuch
Niewielkie wymiary w połączeniu z małą średnicą zawracania (11,1 m) sprawiają, że Mitsubishi ASX czuje się w mieście jak ryba w wodzie. Wszędzie wjedzie, a w dodatku parkowanie nim nie nastręcza żadnego problemu – to także zasługa dobrej widoczności. Schludnie wykończone wnętrze samochodu zapewnia wystarczającą ilość miejsca w obu rzędach siedzeń, a bagażnik ma pojemność 422-1275 l. Jazdę wyboistymi drogami ułatwia prześwit wynoszący 173 mm.
Mitsubishi ASX – trzy silniki do wyboru
W bazowej wersji Mitsubishi ASX ma pod maską benzynowy silnik 1.0 generujący 91 KM i 160 Nm. Pozostałe jednostki są zelektryfikowane – miękka hybryda 1.3T w połączeniu z manualną skrzynią biegów dostarcza 140 KM, a w zestawieniu z automatyczną przekładnią 158 KM. W ofercie jest jeszcze pełna hybryda, której układ produkuje 143 KM — to wynik zastosowania benzynowego motoru o mocy 94 KM i 49-konnej jednostki elektrycznej. Standardem w tej wersji jest automatyczna skrzynia biegów.
Mitsubishi ASX – rozrywka i wsparcie
Nowy ASX został wyposażony w szereg technologii zapewniających rozrywkę oraz wsparcie na drodze. Nawet w bazowej wersji Invite znajdziesz czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania i tempomat z ogranicznikiem prędkości. W najbardziej luksusowym wariancie Instyle kierownica jest podgrzewana, okno dachowe otwiera się elektrycznie, a podróżujący mają do dyspozycji aż 9 głośników i ładowarkę indukcyjną do smartfona. Ten bogaty wariant otrzymał również nowy system jazdy autonomicznej poziomu 1. (MI-PILOT).