Kiedy na aukcji Original Spring Classic słychać było uderzenie młotka oferta sięgnęła kwoty 1,45 miliona dolarów. 911 GT2 Evo okazało się najdroższym sprzedanym samochodem podczas tego spotkania miłośników klasycznej motoryzacji.
Unikalne Porsche bazuje na serii 993 i wydaje się identyczne z samochodami jakie startowały na torach wyścigowych. Karoseria z monstrualnymi spoilerami i poszerzeniem, regulowane zawieszenie, wypatroszone wnętrze, kubełkowy fotel oraz klatka bezpieczeństwa od razu dają sygnał, że mamy do czynienia z zabawką dla profesjonalistów.
Za tylną oś wciśnięty został podwójnie doładowany chłodzony powietrzem silnik bokser o pojemności 3,6 l i mocy 600 KM i 664 Nm, który napędza tylne koła!
Poprzedni właściciel, który ma ten samochód od nowości, przez 21 lat przejechał nim 7 tys. km.
To właśnie na Porsche 911 GT2 Evo wzorował się słynny Japończyk Akira Nakai tworząc ekstremalnie poszerzone wersje 911 z napisem RWB.
Galeria zdjęć
Karoseria z monstrualnymi spoilerami i poszerzeniem, regulowane zawieszenie, wypatroszone wnętrze, kubełkowy fotel oraz klatka bezpieczeństwa od razu dają sygnał, że mamy do czynienia z zabawką dla profesjonalistów.
Unikalne Porsche bazuje na serii 993 i wydaje się identyczne z samochodami jakie startowały na torach wyścigowych
Za tylną oś wciśnięty został podwójnie doładowany silnik bokser o pojemności 3,6 l i mocy 600 KM i 664 Nm, który napędza tylne koła!
Porsche wykonało jedynie 11 sztuk tej ekstremalnej wersji 911-ki. Jedna z nich zmieniła właściciela w zeszły tygodniu.
Kiedy na aukcji Original Spring Classic słychać było uderzenie młotka oferta sięgnęła kwoty 1,45 miliona dolarów.
Poprzedni właściciel, który ma ten samochód od nowości, przez 21 lat przejechał nim 7 tys. km.
911 GT2 Evo okazało się najdroższym sprzedanym samochodem podczas tego spotkania miłośników klasycznej motoryzacji.