Boehler concept.BS3, bo tak nazwano ten pojazd, napędzany jest czterocylindrowym, rzędowym silnikiem turbo o pojemności 2 litrów. Dzięki profesjonalnym przeróbkom, dokonanym przez O.CT, motor ten generuje teraz moc 328 koni mechanicznych oraz 425 Nm momentu obrotowego.

Osiągi BS3 są nie mniej imponujące, ponieważ przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa o całą sekundę krócej niż w przypadku fabrycznego Audi S3. Maksymalna prędkość jaką może rozwinąć ten bolid to 265 km/h.

Tuning mechaniczny objął specjalnie przeprogramowaną jednostkę sterującą pracą silnika, wyczynowy układ wydechowy oraz sportowy system zasysania powietrza. Dodatkowo zamontowano pomocniczą chłodnicę powietrza doładowującego, aby zapewnić odpowiednią temperaturę w każdych warunkach.

Zawieszenie, które posiada szeroki zakres regulacji, zaprojektowano tak, by było w stanie jak najbardziej efektywnie przenosić przeciążenia, zapewniając bezpieczne prowadzenie w szybkich łukach. Ośmiotłoczkowe zaciski hamulców, w połączeniu z ogromnymi - odpornymi na fading -  tarczami o średnicy 372 mm pozwalają na szybkie zatrzymanie BS3.

Patrząc na pakiet aerodynamiczny, w jaki wyposażono tę wersję, przychodzi na myśl niezapomniane Audi Urquattro. Poszerzone błotniki pozwalają na zamontowanie szerokich opon. Producenci użyli potężnych, 20-calowych felg, a na nie założone zostały gumy Yokohama Advan Sport Tires w rozmiarach 245/30 z przodu oraz 255/30 na tylnej osi.

Tylny zderzak zaprojektowany został tak, bo dodatkowo zwiększyć siłę docisku aerodynamicznego. Efektowne końcówki sportowego układu wydechowego, wykonane ze stali szlachetnej, dodają BS3 drapieżności.

Boehler concept.BS3 wyprodukowany zostanie w limitowanej serii 100 egzemplarzy, a każdy z nich dostępny będzie za cenę około 67 tysięcy euro.