Sprzedaż rozpocznie się od inauguracyjnej serii Alpine Prèmiere Edition modelu A110. W Europie powstanie ok. 60 placówek dealerskich. Renault, do którego należy marka Alpine, stara się tak dobierać pracowników nowych salonów, by klienci mogli z nimi dzielić pasję do samochodów sportowych.
Marka Alpine powraca na rynek, aby zaznaczyć swoją obecność w segmencie samochodów sportowych i zapewnić przyszłym użytkownikom przyjemność z jazdy – tak określają swój cel władze firmy. Pierwszy oferowany model, A110 to dwuosobowe coupe napędzane umieszczonym centralnie z tyłu silnikiem. Samochód montowany w zakładzie w Dieppe jest następcą kultowego A100 „Berlinette”. Marka Alpine ma wyróżniać się tradycyjnym designem w nowoczesnej formie, korzystnym stosunkiem mocy do masy oraz co za tym idzie osiągami.
Z najnowszych informacji wynika, że A110 nie będzie jedyny modelem w ofercie Alpine. Co ciekawe, do salonów w najbliższej przyszłości trafi SUV wielkości Porsche Macana, więc można się spodziewać interesujących wrażeń zza kierownicy.