Choć dotychczasowe efekty ich pracy były satysfakcjonujące dla większości zainteresowanych, to jednak pozostawały one pewien niedosyt. Teraz nie będzie po nim ani śladu.
Zakres modyfikacji będzie dosyć obszerny. Fakt możliwości zwiększenia mocy silnika benzynowego zapewne nikogo nie zdziwi, natomiast Brabus robi ukłon również w kierunku osób zainteresowanych silnikami wysokoprężnymi. Oczywiście stałym elementem modyfikacji są zmiany wizualne, ale po kolei.
Fani rodzinnych wypadów mogą zdecydować się na zakup 21-calowych felg Brabus Monoblock, choć do takiego przeznaczenia będą one niekomfortowe, dlatego można zdecydować się na mniejsze. Względem wersji fabrycznej, zmianie ulegną przedni i tylny zderzak z dyfuzorem a prześwit zostanie zmniejszony o 30 mm. Za brzmienie będzie odpowiedzialny nowy, sportowy układ wydechowy.
Dla wersji E200 przygotowano pakiet PowerXtra B20 zwiększający moc do 221 KM i 330 Nm. PowerXtra B25 co łatwo wydedukować przeznaczony jest dla wersji E250 dodając jej dodatkowe 34 KM i 50 Nm dzięki czemu pierwszą setkę osiągniemy po 7 s.. To jednak namiastka możliwości tunera wielbiącego się w modelach Mercedesa. Dla osób zainteresowanych samochodem z oznaczeniem E43 4MATIC, napędzanego silnikiem V6 przygotowano pakiet PowerXtra B30-450 zwiększający moc do 450 KM i 570 Nm momentu. Dzięki niemu czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h skróci się do 4,4 s.
Wcześniej wspomnieliśmy o fanach diesli, którzy również będą mogli zwiększyć moc swojego kombi. Dla E220 d przeznaczony jest moduł PowerXtra D3 dodający 27 KM i 50 Nm, a dla E350 d – D6 S. dodający dodatkowe 50 KM i 100 Nm momentu obrotowego. W efekcie otrzymają moc 309 KM i 720 Nm, chyba wystarczająco dużo ?
Jak przystało na firmę zajmującą się kompleksowym tuningiem na miarę swoich klientów, wnętrze również będzie można poddać modyfikacjom. W ofercie znajdą się tabliczki z logotypem BRABUS w 64 kolorach, aluminiowe pedały oraz tapicerka ze skóry lub Alcantary.
Brzmi interesująco? Zapraszamy do dzielenia się opinią w komentarzach.
Choć dotychczasowe efekty ich pracy były satysfakcjonujące dla większości zainteresowanych, to jednak pozostawały one pewien niedosyt. Teraz nie będzie po nim ani śladu.
Zakres modyfikacji będzie dosyć obszerny. Fakt możliwości zwiększenia mocy silnika benzynowego zapewne nikogo nie zdziwi, natomiast Brabus robi ukłon również w kierunku osób zainteresowanych silnikami wysokoprężnymi. Oczywiście stałym elementem modyfikacji są zmiany wizualne, ale po kolei.
Fani rodzinnych wypadów mogą zdecydować się na zakup 21-calowych felg Brabus Monoblock, choć do takiego przeznaczenia będą one niekomfortowe, dlatego można zdecydować się na mniejsze. Względem wersji fabrycznej, zmianie ulegną przedni i tylny zderzak z dyfuzorem a prześwit zostanie zmniejszony o 30 mm. Za brzmienie będzie odpowiedzialny nowy, sportowy układ wydechowy.
Dla wersji E200 przygotowano pakiet PowerXtra B20 zwiększający moc do 221 KM i 330 Nm. PowerXtra B25 co łatwo wydedukować przeznaczony jest dla wersji E250 dodając jej dodatkowe 34 KM i 50 Nm dzięki czemu pierwszą setkę osiągniemy po 7 s.. To jednak namiastka możliwości tunera wielbiącego się w modelach Mercedesa. Dla osób zainteresowanych samochodem z oznaczeniem E43 4MATIC, napędzanego silnikiem V6 przygotowano pakiet PowerXtra B30-450 zwiększający moc do 450 KM i 570 Nm momentu. Dzięki niemu czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h skróci się do 4,4 s.
Wcześniej wspomnieliśmy o fanach diesli, którzy również będą mogli zwiększyć moc swojego kombi. Dla E220 d przeznaczony jest moduł PowerXtra D3 dodający 27 KM i 50 Nm, a dla E350 d – D6 S. dodający dodatkowe 50 KM i 100 Nm momentu obrotowego. W efekcie otrzymają moc 309 KM i 720 Nm, chyba wystarczająco dużo ?