Odmłodzony Volkswagen Polo GTI otrzymał nowy przedni zderzak, zmodyfikowany tył nowy design obręczy z metali lekkich oraz inną kierownicę. Bez zmian pozostają pokrycia siedzeń.
Producent przygotował do napędu również nowy silnik. Dotychczasowy 1.4 został zastąpiony przez 1.8 TSI o mocy 192 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. Pozwala on na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 6,7 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 236 km/h. Będzie on jednak współpracował z sześciostopniowa przekładnią manualną, a automat DSG pozostanie nadal w ofercie za dopłatą.
Więcej informacji poznamy dopiero w dniu premiery, która odbędzie się 2 października podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu.
Galeria zdjęć
1/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
1/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
2/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
2/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
3/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
3/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
4/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
4/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
5/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
5/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
6/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
6/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
7/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
7/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
8/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
8/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
9/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
9/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
10/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
10/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
11/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
11/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
12/12 Co zmieniło się w VW Polo GTI?
12/12
Żródło: Auto Świat / ACZ
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.