Do napędu Hondy NSX służy układ hybrydowy, dzięki czemu moc przekazywana jest na obie osie, co w połączeniu z elektronicznymi systemami kontroli trakcji zapewnia świetne trzymanie drogi. W skład napędu wchodzi podwójne doładowany silnik V6 DOHC z układem cylindrów rozwartym pod kątem 75 stopni, 9-biegowa, dwusprzęgłowa przekładnia (DCT) oraz system Sport Hybrid z trzema silnikami elektrycznymi.
Uzupełnieniem całości jest bardzo sztywne i lekkie podwozie. Jak zapewnia producent, Honda NSX została opracowana, jako „supersamochód spełniający potrzeby kierowcy”.
Każdy element nadwozia został opracowany z uwzględnieniem wymagań z zakresu aerodynamiki, zarówno pod kątem uzyskania odpowiedniej siły docisku, jak i wydajnego chłodzenia, a testy miały miejsce między innymi na torze Nurburgring.
Precyzję prowadzenia wspomaga system napędu na wszystkie koła Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD), zapewniający błyskawiczne reakcje na wszystkie polecenia kierowcy. Z kolei system Agile Handling Assist (AHA) wykorzystuje niewielką ilość sił hamowania, aby zwiększyć stabilność dynamiczną auta.
Integrated Dynamic System zainstalowany na pokładzie modelu NSX, za pomocą pokrętła, pozwala wybrać jeden z czterech trybów: Quiet, Sport, Sport+ i Track. System dostosowuje pracę silnika spalinowego i silników elektrycznych, przekładni i podwozia, jak również dźwięk jednostki napędowej do wymagań kierowcy i warunków jazdy.
Model NSX został również wyposażony w funkcję „launch” ułatwiającą start, która pozwala ruszyć ze startu zatrzymanego z wykorzystaniem pełnej mocy silnika spalinowego i trzech silników elektrycznych.
Honda rozpocznie przyjmowanie zamówień na nowy model latem 2015 roku, a pierwsze dostawy do klientów w Europie będą realizowane jeszcze na początku 2016 roku.