Co jest nowego? Przednie światła i zderzaki, tylny zderzak, siedzenia, deska rozdzielcza z aluminiowym wykończeniem, uchwyt na kubek z tyłu i wskaźnik optymalnego momentu na zmianę biegu. Co jeszcze? Silniki.
Nie ma już silnika 1,1 l, ale jest R3 1,0 l o mocy 69 KM, który rozpędza Koreańczyka do setki w 14,8 s i maksymalnie do 150 km/h. Ale nie to jest najważniejsze. Jednostka ta wyposażona jest w system stop&start, dzięki któremu spala średnio 4,2 l/100 km, emitując przy tym 99 g CO2/km.
I tu dochodzimy do rekordu – Hyundai twierdzi, że model z tym silnikiem jest najoszczędniejszym pięcioosobowym (dla małych osób...) autem w swojej klasie, który tak mało pali i tak mało CO2 z siebie wypluwa. Ha!
Jest jeszcze silnik R4 1,3 l o mocy 86 KM (12,2 s do setki, maks. 169 km/h, średnio 4,6 l/100 km), ale on żadnego rekordu nie ustanawia.