Opłatomat to samoobsługowe urządzenie umożliwiające zautomatyzowanie procesu poboru opłat gotówkowych i bezgotówkowych. Jego wprowadzenie wpisuje się w tworzony przez dealera ekosystem, w którym klient - jeśli sobie tego życzy - ma minimalny kontakt z pracownikami salonu.

Dealer przygotował szereg rozwiązań dostępnych w internecie m.in. kalkulatory leasingowe, konfiguratory, a dla zainteresowanych konkretnymi modelami przygotowano prezentację video i możliwość jego zakupu w sieci. Klienci serwisu mogą też liczyć na bezkontaktową obsługę, a komfortowe spotkanie z doradcą można przeprowadzić w przestrzeni wirtualnej za pomocą wideokonferencji.

W salonach Inchcape Polska możliwe jest zachowanie dystansu społecznego w połączeniu z wygodną formą korzystania z usług dealera. A wprowadzenie opłatomatów wpisuje się w ten trend, wystarczy zeskanować kod kreskowy z otrzymanej od doradcy faktury lub polecenia do zapłaty, by rozpocząć intuicyjny proces płatności.

Automatyzacja usług to trend kształtujący branżę motoryzacyjną od dłuższego czasu. Rozwiązania wdrażane w czasie epidemii wpisują się w bieżące potrzeby klientów, odpowiadają też na ich oczekiwania w szerszym horyzoncie czasowym poprawiając komfort korzystania z usług salonów Inchcape Polska już po zażegnaniu kryzysu.

Inchcape Polska należy do Grupy Inchcape – największego niezależnego międzynarodowego koncernu w branży motoryzacyjnej na świecie. Jego działania obejmują 26 krajów świata. W Polsce firma obecna jest od 2004 r., jako partner marek BMW i MINI. Ma salony w Warszawie, we Wrocławiu i w Poznaniu.