Choć już w lipcu do sprzedaży wejdzie zmodernizowany model, właśnie teraz jest właściwy moment na zakup poprzednika w atrakcyjnych cenach. W zależności od wersji rabaty sięgają od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Nam udało się znaleźć ofertę na egzemplarz z silnikiem 3.0 CRD z 2012 roku, który w wersji S Limited (testowana) można było kupić z rabatem 37,8 tys. zł. Sprawdźmy więc, czy warto się nim zainteresować.
Jak przystało na dużego luksusowego SUV-a, nikt nie powinien być zawiedziony zarówno przestrzenią, jak i wykończeniem. Pięciu pasażerów znajdzie w nim komfortowe warunki do podróżowania oraz bez problemu przewiezie bagaż (457 l). W standardzie są: elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele pokryte skórą i zamszem, audio Uconnect z głośnikami Alpine, bezkluczykowy system uruchamiania pojazdu, a także kamera cofania.
Trzylitrowe V6 o mocy 241 KM musi zmierzyć się z ważącym ponad 2,3 tony autem. Dla turbodiesla w Jeepie to nie problem („setka” w 8,2 s), choć lepszej sprawności należałoby oczekiwać od 5-stopniowego „automatu”. W poliftingowym aucie znajdzie się 8-biegowa przekładnia ZF.
Pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift, które w zależności od potrzeb pozwala zmieniać skok zawieszenia, oraz system zarządzania trakcją Select-Terrain idealnie sprawdzają się na autostradzie i w terenie.
Importer zapowiada, że ceny poliftingowego modelu będą wyższe o 5-8 proc. Warto więc poszukać okazji!
Galeria zdjęć
Jak przystało na dużego luksusowego SUV-a, nikt nie powinien być zawiedziony zarówno przestrzenią, jak i wykończeniem.
Pięciu pasażerów znajdzie w nim komfortowe warunki do podróżowania oraz bez problemu przewiezie bagaż (457 l).
Pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift, które w zależności od potrzeb pozwala zmieniać skok zawieszenia, oraz system zarządzania trakcją Select-Terrain idealnie sprawdzają się na autostradzie i w terenie.
Trzylitrowe V6 o mocy 241 KM musi zmierzyć się z ważącym ponad 2,3 tony autem.
Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika i przyciemniane szyby to standard.
Turbodiesel w Grand Cherokee zapewnia nie tylko oszczędności w spalaniu.
Turbodiesel 3.0 CRD gwarantuje także wysoki moment obrotowy, tak potrzebny w terenie
Trzylitrowe V6 o mocy 241 KM musi zmierzyć się z ważącym ponad 2,3 tony autem.
W standardzie są: elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele pokryte skórą i zamszem, audio Uconnect z głośnikami Alpine, bezkluczykowy system uruchamiania pojazdu, a także kamera cofania.
Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika i przyciemniane szyby to standard.
W standardzie są: elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele pokryte skórą i zamszem, audio Uconnect z głośnikami Alpine, bezkluczykowy system uruchamiania pojazdu, a także kamera cofania.
W poliftingowym aucie znajdzie się 8-biegowa przekładnia ZF.
Tryby Trakcji steruje się pokrętłem.
Przyciski UP i DOWN zmieniają prześwit
Automatyczne włączane światła
Pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift, które w zależności od potrzeb pozwala zmieniać skok zawieszenia, oraz system zarządzania trakcją Select-Terrain idealnie sprawdzają się na autostradzie i w terenie.
Wygodny podłokietnik
Teraz jest właściwy moment na zakup poprzednika w atrakcyjnych cenach. W zależności od wersji rabaty sięgają od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Dach panoramiczny kosztuje 5000 zł