Program obejmuje wsparcie nie tylko pracowników służby zdrowia oraz organizacji medycznych i charytatywnych, ale również klientów. W ramach tego programu Kia Motors Polska zaangażowała się w pomoc m.in. Instytutowi Matki i Dziecka. Z myślą o klientach uruchomiony został internetowy salon samochodowy oraz program „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję na samochody. Koreański producent szacuje, że na przedłużeniu gwarancji, dzięki programowi „Kia Promise”, skorzysta w sumie ponad pół miliona klientów.

Kia wprowadziła także szereg środków zapobiegawczych, aby pracownikom w Europie zapewnić bezpieczne środowisko pracy. W tym również środki ochrony osobistej dla sprzedawców. Kia, postępując zgodnie z wytycznymi rządu w każdym kraju, przez cały czas stara się zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i dbać o ich zdrowie.

Z myślą o klientach importer samochodów Kia w Polsce uruchomił internetowy salon, który umożliwia nie tylko wideorozmowę z doradcą klienta i wirtualny spacer po salonie, ale również profesjonalną prezentację online wybranego modelu. Prezentację, która uwzględnia zarówno szczegółowe przedstawienie samochodu oraz pomoc w wyborze wersji silnikowej i wyposażenia, jak i omówienie możliwości finansowania. Po zaakceptowaniu warunków oferty większość formalności związanych z zakupem auta również można załatwić bez wychodzenia z domu.

Wizyta w wirtualnym salonie samochodowym marki Kia nic nie kosztuje i nie trzeba tracić na nią wiele czasu. Wystarczy wejść na stronę www.kia.pl i wybrać link Internetowy salon. Od tej chwili do zostania właścicielem nowego auta marki Kia dzielą tylko 4 kroki:
1. Wypełnienie krótkiego formularza, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon.
2. Wideorozmowa ze sprzedawcą, który wcześniej ustala jej dogodny termin.
3. Prezentacja wybranego modelu i zatwierdzenie oferty.
4. Odbiór nowego, zdezynfekowanego auta, które może być dostarczone pod wskazany adres.

Jazdy testowe, na wyraźne życzenie Klienta, mogą odbywać się bez udziału w nich handlowca. Konieczna jest, oczywiście, dezynfekcja samochodu przed i po jeździe testowej (ozonowanie itp.). Wprowadzony został rejestr dezynfekcji, który znajduje się w widocznym miejscu dla klientów. Prezentacja samochodów w salonie dealera odbywa się z zachowaniem minimum 1,5 metra odległości od klienta. Godziny otwarcia niektórych salonów i serwisów zostały skrócone – informacja na ten temat jest umieszczona zarówno na stronie internetowej dealera, jak i w widocznych miejscach na jego obiektach.

W trosce o klientów i pracowników sieci została także wprowadzona dezynfekcja zapobiegawcza. W strefach obsługi klienta są zamontowane zbiorniki z płynem do dezynfekcji rąk (w salonie i serwisie). Przynajmniej raz na godzinę odbywa się dezynfekcja przy użyciu środków dezynfekujących miejsca obsługi i stref klienta. Oczywiście, regularnemu ozonowaniu podlegają samochody ekspozycyjne, po serwisie oraz testowe. Rejestry dezynfekcji są wyłożone w widocznym miejscu. Przed wydaniem samochód jest dezynfekowany łącznie z kluczykami i dokumentami. Podczas umawiania klientów w salonie lub serwisie, na przeglądy okresowe oraz na sezonową wymianę opon, handlowcy informują ich o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa.