Audi zamierzało hybrydowym A6 zawojować głównie rynek USA. Wersja seryjna zaprezentowana została w grudniu 2010 roku, a auto do sprzedaży trafiło kilka miesięcy później. Ostatecznie auto nie trafiło do USA, a aż 80 proc. całej produkcji kupili klienci z Azji.
Wersja hybrydowa A6 e-tron napędzana była czterocylindrowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI o mocy 155 kW (211 KM), który tworzy system hybrydowy z silnikiem elektrycznym o mocy 33 kW. Auto od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 238 km/h. Średnie zużycie paliwa to 6,2 l/100 km. Na samej energii elektrycznej A6 e-tron jest w stanie pokonać jedynie dystans do 3 kilometrów.
Zakończenie produkcji hybrydowego A6 nie oznacza wcale wycofania się Audi z produkcji luksusowych hybryd A8 i Q5.