Oczywiste jest, że poziom luksusu i komfortu w Mercedesie S-class wyznacza standardy swojej klasy. Jednak niezależnie od tego czy sięgniemy po limuzynę ze Stuttgartu, Ingolstadt czy Monachium napotkamy pewne problemy: ograniczoną przestrzeń i brak możliwości, aby w trakcie jazdy wstać i rozprostować kości. Oczywiście za zniwelowanie skutków długotrwałej podróży odpowiada min. fotel z masażem ale za chwilę przekonacie się, że takie udogodnienie nie może równać się z propozycją od firm Autokontener oraz Carlex Design.
Polski producent wnętrz samochodów, z którego powinniśmy być dumni na całym świecie, wspólnie z Autokontenerm przygotował jednego z najbardziej luksusowych dostawczaków jakiego mieliście okazję zobaczyć. Carlex wykończtył wnętrze, a Autokontener był odpowiedzialny za cały projekt techniczny auta. Zapomnijcie o przestrzeni ładunkowej na kartony, drabiny i inne przedmioty, których widok nie dziwi w tego rodzaju pojazdach.
Mercedesem Sprinterem w długą podróż w ultraluksusowych warunkach może zabrać się jedynie czterech pasażerów i nie zależnie czy będzie to spotkanie biznesowe czy towarzyski wypad, z pewnością im się spodoba. Do dyspozycji otrzymają telewizor oraz podręczny barek, a dla zachowania prywatności, we wszystkich oknach znajdują się żaluzje. Większość wnętrza pokryto Alcantarą, a pozostałe elementy takie jak deska rozdzielcza, panele drzwi i fotele, najwyższej jakości skórą z oryginalnymi przeszyciami. Do tego kilka drewnianych paneli. Całość została zdominowana przez brązowy kolor występujący w różnych odcieniach.
Co ciekawe, Sprinter został wykonany na podwoziu o DMC do 3,5 t (waga ta wraz z 5 pasażerami + kierowca nie została przekroczona), co czyni go produktem unikatowym.
Jeżeli to dla was za mało, na specjalne życzenie firma Autokontener może przygotować naczepę, która według producenta buduje atmosferę rodem z francuskiego salonu. Pozostaje tylko pytanie za jaką cenę?
Podoba wam się taki Sprinter? A może chcielibyście zasugerować jakąś inną bazę do modyfikacji? Zapraszamy do komentowania.