Indyjski koncern Mahindra & Mahindra Limited ma wyjątkowo bogatą paletę produkcyjną. Obok samochodów terenowych, autobusów i ciężarówek, jest także właścicielem marki REVA i południowokoreańskiego SsangYonga. Nie jest wykluczone, że wkrótce stanie się również właścicielem upadłej szwedzkiej marki SAAB. Jednak to wciąż dla nas egzotyczny koncern, ale jego sytuacja finansowa jest w dobrej kondycji.
Mahindra swoje terenówki sprzedaje także w niektórych krajach europejskich. Można je kupić w takich krajach jak m.in. Słowacja, Węgry, Włochy, Francja, Grecja oraz na Bałkanach.
Aktualną nowością w ofercie jest SUV Scorpio, który miał 25 października premierę w Indiach. Model ten w Europie sprzedawany jest pod nazwą Goa. Co prawda, zapowiadano wcześniej nadejście trzeciej generacji, ale ostatecznie producent zdecydował się na kolejny lifting. Pierwsza modernizacja tego modelu odbyła się w 2006 roku.
Podstawowym silnikiem w ofercie pozostaje czterocylindrowy turbodiesel o pojemności skokowej 2.52 litra o mocy 75 KM przy 3200 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm przy 1400 obr./min. Scorpio nie będzie miał już napędu na cztery koła.
Pojazd o długości 4456 mm ma 7-9 miejsc i może uciągnąć przyczepę o masie do 2,5 tony. Jego wnętrze do najnowocześniejszych nie należy, ale obecnie zmodyfikowana została deska rozdzielcza . Wyposażenie obejmuje m.in. komputer pokładowy, audio zintegrowane z systemem informacyjnym, tempomat, system kontroli ciśnienia w oponach i automatyczną klimatyzację. Wersje podstawowe nie mają systemu ABS ani nawet poduszki powietrznej kierowcy oraz kierownicę bez możliwości zmiany położenia. Te elementy znajdziemy dopiero w wyższych specyfikacjach.
Najtańsza wersja Mahindra Scorpio kosztuje w przeliczeniu ok. 47 tys. zł.