Impreza objęta była patronatem magazynu Auto Świat 4x4. Rywalizacja przebiegała w 3 klasach: elektryk, wyczyn i turystyk. Łącznie w rajdzie uczestniczyło 35 załóg.
Zmagania odbywały się na terenach prywatnych, które łączyły w sobie wymagające próby na piaskarni i bagnach oraz turystyczny przejazd przepiękną krajobrazowo trasą, liczącą ok. 30 km. Również na niej umieszczone były "pieczątki" - punkty sprawdzające poprawność przejechanej według roadbooka trasy wymagające skupienia i spostrzegawczości załóg.
Poza ilością zdobytych "pieczątek" z prób terenowych do punktacji wliczał się też czas przejazdu na zorganizowanych kilku odcinkach specjalnych, w tym mini-trialu na gruzowisku.
Na miejscu w bazie dostępna była kuchnia polowa i profesjonalny serwis rajdowy, naprawiający bieżące usterki. Dzięki temu wsparciu kilka załóg, pomimo poważnych awarii, mogło szybko powrócić na trasę. Serwis został zorganizowany przez firmę Cybul Radical Solutions, która też zaprojektowała i wykonała oryginalne statuetki dla zwycięzców.
Klasyfikacja:
Wyczyn: 1.Krystian Bloch/Seweryn Bloch 2.Maciej Sawicki/Paweł Szeląg 3.Tomasz Bojanowicz/Piotr Niemyjski
Elektryk : 1.Maciej Piotrowski/Piotr Romanowski 2.Łukasz Przybysz/Łukasz Mnich 3.Aga Kańska/Grzegorz Szejk
Turystyk : 1.Dominik Jankowski/Sławomir Walter 2.Łukasz Kowalski/Magdalena Cegielska 3.Michał, Anna i Grześ Sadowscy
Wyróżnienie: nagrodę pocieszenia za uszkodzenie samochodu otrzymała załoga Dominik Jankowski/Sławomir Walter, która mimo to dominowała w klasie turystycznej.