Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach Fiata Panda, wyprodukowanych w Polsce w Zakładzie Tychy w czerwcu 2010, możliwe jest poluzowanie mocowania wałka kolumny kierowniczej, w konsekwencji podniesienie poziomu hałasu wydawanego przez te części, a w ekstremalnych przypadkach nawet trudność w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 8 samochodów Fiat Panda, o następujących numerach VIN:
ZFA16900001754502
ZFA16900001754078
ZFA16900001754076
ZFA16900001755272
ZFA16900001755420
ZFA16900001754267
ZFA16900001754007
ZFA16900001754804
Fiat Auto Poland S.A. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do autoryzowanej stacji obsługi, gdzie dokonana zostanie kontrola śruby połączenia i ewentualna jej wymiana, na koszt przedsiębiorcy.
Fiat Auto Poland S.A. powiadomił także, że niektóre samochody Fiat Doblo (samochody wyprodukowane w Turcji w Zakładzie Bursa w okresie od września 2009 do lutego 2010) mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach ww. modelu z powodu niewłaściwej obróbki drążka stabilizatora mogą wystąpić trudności w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest:
- 108 samochodów Fiat Doblo Panorama o następujących zakresach numerów VIN:
od ZFA 26300008000920 do ZFA 26300008004999
od ZFA 26300009000500 do ZFA 26300009006875
- 179 samochodów Fiat Doblo Cargo o następujących zakresach numerów VIN:
od ZFA 26300008000360 do ZFA 26300008004996
od ZFA 26300009000504 do ZFA 26300009007020
Fiat Auto Poland S.A. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do autoryzowanej stacji obsługi, gdzie dokonana zostanie wymiana drążka stabilizatora.