Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach Fiata Panda, wyprodukowanych w Polsce w Zakładzie Tychy w czerwcu 2010, możliwe jest poluzowanie mocowania wałka kolumny kierowniczej, w konsekwencji podniesienie poziomu hałasu wydawanego przez te części, a w ekstremalnych przypadkach nawet trudność w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 8 samochodów Fiat Panda, o następujących numerach VIN:

ZFA16900001754502

ZFA16900001754078

ZFA16900001754076

ZFA16900001755272

ZFA16900001755420

ZFA16900001754267

ZFA16900001754007

ZFA16900001754804

Fiat Auto Poland S.A. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do autoryzowanej stacji obsługi, gdzie dokonana zostanie kontrola śruby połączenia i ewentualna jej wymiana, na koszt przedsiębiorcy.

Fiat Auto Poland S.A. powiadomił także, że niektóre samochody Fiat Doblo (samochody wyprodukowane w Turcji w Zakładzie Bursa w okresie od września 2009 do lutego 2010) mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach ww. modelu z powodu niewłaściwej obróbki drążka stabilizatora mogą wystąpić trudności w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest:

- 108 samochodów Fiat Doblo Panorama o następujących zakresach numerów VIN:

od ZFA 26300008000920 do ZFA 26300008004999

od ZFA 26300009000500 do ZFA 26300009006875

- 179 samochodów Fiat Doblo Cargo o następujących zakresach numerów VIN:

od ZFA 26300008000360 do ZFA 26300008004996

od ZFA 26300009000504 do ZFA 26300009007020

Fiat Auto Poland S.A. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do autoryzowanej stacji obsługi, gdzie dokonana zostanie wymiana drążka stabilizatora.