Kierowca decydujący się na zakup Juke Nismo może liczyć na atrakcyjny pakiet stylistyczny. Obniżone zderzaki, poszerzone nadkola, spojler nad tylną klapą i przeprojektowany grill z jednej strony udoskonalają aerodynamikę auta, a z drugiej sprawiają, że nadwozie wygląda bardziej agresywnie. Już w standardzie auto jest wyposażone w 18-calowe obręcze aluminiowe! Nissan ograniczył paletę lakierów do trzech. Crossover może mieć karoserię w kolorze czarny metalik, szary metalik lub biała perła.

Sportowe akcenty - motyw główny kabiny

Wnętrze również otrzymało sportową stylizację. Na pedałach pojawiły się aluminiowe nakładki, dźwignia zmiany biegów pokryta jest skórą, kierownica połączeniem skóry i alkantary, a świetnie wyprofilowane fotele zamszem. Wszystkie przeszycia niczym w prawdziwym supersamochodzie są wykonane czerwoną nicią! Nismo zadbało także o przyciemnienie szyb oraz zastosowanie czerwonego tła obrotomierza.

Centralnym punktem deski rozdzielczej jest 5,8-calowy, dotykowy ekran. Za jego pośrednictwem kierowca może sterować pracą pokładowego centrum rozrywki. System współpracuje z sześcioma głośnikami, posiada gniazdo USB oraz obsługuje odtwarzacze MP3 i kamerę cofania. Ciekawe jest także rozwiązanie o nazwie Nissan Dynamic Control. Na czym polega? Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów jazdy (ekonomiczny, normalny i sportowy). Dzięki temu jednostka napędowa dostosuje parametry pracy i swój potencjał do aktualnej sytuacji na drodze.

W wyposażeniu standardowym Juke Nismo nie zabraknie nie tylko pakietu elektrycznego, komputera pokładowego czy automatycznej klimatyzacji. Dopłaty nie wymagają również elektrycznie składane i podgrzewane lusterka, czujnik deszczu z funkcją automatycznego włączania świateł, tzw. inteligentny kluczyk, pokładowy Bluetooth i tempomat z funkcją ograniczania prędkości. A to jeszcze nie koniec!

Lista opcji? Praktycznie nie istnieje!

Bardzo ważną sprawą dla Nissana było bezpieczeństwo pasażerów. Auto otrzymuje 6 poduszek powietrznych, zestaw elektronicznych systemów (ESP, ABS, EBD, VDC) oraz mocowania do fotelików dziecięcych ISOFIX. Ponieważ karoseria dodatkowo posiada dobrze rozplanowany układ wzmocnień, świetny wynik w testach zderzeniowych Euro NCAP był tylko formalnością. Juke otrzymał maksymalną notę pięciu gwiazdek!

Wersja Nismo z napędem na przednią oś i 6-biegową skrzynią manualną kosztuje 103 300 złotych. Przy wyborze napędu na cztery koła i skrzyni CVT cena Nissana rośnie do 115 300 złotych. O atrakcyjności zakupu w ogromnej mierze decyduje bogate wyposażenie. Japończycy już w standardzie dają tak wiele, że lista opcji praktycznie nie istnieje! Kupujący może dopłacić wyłącznie za kilka akcesoriów stylistycznych, czujniki parkowania i skórzany podłokietnik.