Z tego powodu niektórzy importerzy aut w Polsce będą mieli jeszcze sporo kłopotów. Przykładem mogą być koreańscy producenci w USA. Chodzi o zużycie paliwa, a raczej o to, żadne fabryczne nijak się mają do rzeczywistości.
Wprawdzie na rzetelność tych danych większość kupujących specjalnie nie liczy, jednak widełki pomiędzy deklarowanym a rzeczywistym zużyciem paliwa z roku na rok są coraz bardziej rozwarte. Skąd się to bierze?
Z wykorzystywania luk w przepisach rządzących oficjalnymi pomiarami spalania, które w wielu przypadkach należałoby nazwać ordynarnym oszustwem.
Jak to wszystko się odbywa? O tym można dowiedzieć się z najnowszego wydania Poradnika.
Auto Świat Poradnik 6/2014 poleca:
TEMAT MIESIĄCA
Str. 4 – Dlaczego samochody palą tak dużo?
EKSPLOATACJA
Str. 10 – Przedłużona męczarnia
Str. 14 – Nowe auto, stare papiery
Str. 16 – Kto może kierować ruchem?
Str. 18 – Z Warszawy do Trójmiasta autostradą A1
Str. 25 – Dlaczego brakuje części do Alfy 159?
WARSZTAT
Str. 22 – Jak rozpoznać, czy amortyzator jest niesprawny?
AUTO Z OGŁOSZENIA
Str. 26 – Skoda z miasta Łodzi
AKCESORIA
Str. 30 – Do auta i do garażu
YOUNGTIMER
Str. 34 – Toyota MR2
PRAWO
Str. 36 – Dokąd obowiązuje znak?
TECHNIKA
Str. 38 – Hybryda czy diesel?
ZAPOWIEDZI
Str. 42 – Nowości car audio