Z tego powodu niektórzy importerzy aut w Polsce będą mieli jeszcze sporo kłopotów. Przykładem mogą być koreańscy producenci w USA. Chodzi o zużycie paliwa, a raczej o to, żadne fabryczne nijak się mają do rzeczywistości.

Wprawdzie na rzetelność tych danych większość kupujących specjalnie nie liczy, jednak widełki pomiędzy deklarowanym a rzeczywistym zużyciem paliwa z roku na rok są coraz bardziej rozwarte. Skąd się to bierze?

Z wykorzystywania luk w przepisach rządzących oficjalnymi pomiarami spalania, które w wielu przypadkach należałoby nazwać ordynarnym oszustwem.

Jak to wszystko się odbywa? O tym można dowiedzieć się z najnowszego wydania Poradnika.

Auto Świat Poradnik 6/2014 poleca:

TEMAT MIESIĄCA

Str. 4 – Dlaczego samochody palą tak dużo?

EKSPLOATACJA

Str. 10 – Przedłużona męczarnia

Str. 14 – Nowe auto, stare papiery

Str. 16 – Kto może kierować ruchem?

Str. 18 – Z Warszawy do Trójmiasta autostradą A1

Str. 25 – Dlaczego brakuje części do Alfy 159?

WARSZTAT

Str. 22 – Jak rozpoznać, czy amortyzator jest niesprawny?

AUTO Z OGŁOSZENIA

Str. 26 – Skoda z miasta Łodzi

AKCESORIA

Str. 30 – Do auta i do garażu

YOUNGTIMER

Str. 34 – Toyota MR2

PRAWO

Str. 36 – Dokąd obowiązuje znak?

TECHNIKA

Str. 38 – Hybryda czy diesel?

ZAPOWIEDZI

Str. 42 – Nowości car audio

Auto Świat Poradnik Foto: ACZ / Auto Świat
Auto Świat Poradnik