Głównym założeniem przy budowie tego egzemplarza był tuning wizualny oraz zainstalowanie systemu car-audio.

W samochodzie zmodyfikowano błotniki przednie, reflektory zostały wymienione na typ Angel Eyes, zderzak przedni pochodzi natomiast z wersji GT - po przeróbkach według projektu Xedos Tuning.

W celu powiększenia auta wydłużono przednią maskę o ok. 35 cm - element zaprojektowano również w Xedos Tuning. Samochód otrzymał 2 kolory karoserii, dzięki czemu uzyskano efekt roadstera - długi przód i krótki tył.

Tylne lampy zostały zamienione na typ Clear Chrome. W celu nadania rasowego charakteru w 206 CC założono dedykowany do tego modelu sportowy tłumik marki Ulter z wyjściem na 2 strony. W związku z tym, że układ wydechowy został zmieniony, także zderzak tylny uległ przeróbce.

W tylnej części samochodu zamontowano rzadko spotykany spojler EVO. Założono 17-calowe felgi full-chrome firmy Barracuda, opony w rozmiarze 205/40/17. W celu osiągnięcia atrakcyjnego wyglądu samochodu zamontowano drzwi lambo-door. 206 CC otrzymał też sportowe zawieszenie.

Wszystkie plastiki znajdujące się pod maską zostały pomalowane w kolorze czarnym. Do wewnątrz zastosowano 2-kolorową, czarno-srebrną tapicerkę skórzaną.

System nagłośnienia marki Pioneer to 1-DIN-owy odtwarzacz multimedialny DVD/SD/USB z 7-calowym, wysuwanym ekranem dotykowym, który oferuje możliwość odtwarzania całej kolekcji audio-video. Odtwarzacz wyposażono w 8-pasmowy korektor graficzny, który oferuje możliwość dopasowania poziomów korekcji do akustyki wnętrza samochodu. W bagażniku zamontowano skrzynię, w której umieszczono 2 subwoofery (30 cm) profesjonalnej klasy o mocy 7000 watt oraz 2 potężne monofoniczne wzmacniacze klasy D.

Demo car firmy Xedos posiada już liczne puchary w zawodach ciśnieniowych car-audio oraz w tuningu wizualnym.

Szczegóły oferty firmy Xedos Tuning można poznać podczas krakowskich 8. targów Tuning Show, nad którymi serwis Moto.Onet.pl objął patronat medialny. Impreza odbywa się w dniach 22-23 maja br. w Krakowie. Szczegóły tutaj...