Peugeot 508 SW kilka lat temu zastąpił w ofercie francuskiej marki dwa modele – 407 oraz luksusowy 607. Już w momencie rynkowego debiutu nożna było wyczuć, że model 508 to ciekawa propozycja dla osób poszukujących niesztampowego auta klasy średniej.
Minęło jednak kilka lat i nadszedł czas na zmiany. Jako pierwsi w Polsce testujemy wraz z naszymi Czytelnikami rodzinnego Peugeota po liftingu. Czy auto im się spodobało? Już podczas pierwszego kontaktu z odświeżonym Peugeotem 508 wszyscy niemal jednogłośnie stwierdzili, że to, co w obecnej generacji oferuje to kombi, jest tym, czego można oczekiwać od francuskiej marki.
Właśnie tak powinno wyglądać auto klasy średniej. To nie jest lifting w stylu „znajdź trzy różnice”, bo zmiany widać od razu. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom nowa „508-ka” może być uznawana za luksusowe auto. Zwłaszcza w wersji wyposażonej w reflektory wykonane w technologii LED, które nie tylko dobrze wyglądają, lecz także efektywnie oświetlają drogę przed samochodem.
Wiemy już, że zmiany, jakie zaszły w nadwoziu, spodobały się wszystkim. Czas zatem na odpowiedź na jedno z trudniejszych pytań: jak jeździ nowy Peugeot 508? Nie ma tu żadnych niespodzianek. Jeździliśmy autem, które w przypadku koncernu PSA jest naprawdę dobre. Pod maską naszego egzemplarza pracował 160-konny turbodiesel, sprzężony z 6-stopniowym „automatem” – naprawdę więcej nie trzeba. Osiągi są wystarczające i nawet podczas szybkiej jazdy autostradowej we wnętrzu jest zadziwiająco cicho – można szeptem rozmawiać z pasażerami podróżującymi na kanapie. To niewiarygodne, że tak można wyciszyć turbodiesla!
Jednak nie tylko zespół napędowy zaskoczył naszych Czytelników. Równie dobrze ocenili wnętrze – jego przestronność, jakość wykończenia – a także całkiem dużą pojemność bagażnika. Warto przy okazji wspomnieć o tym, że na pokładzie testowanego przez nas auta znalazły się tak przydatne gadżety, jak system monitorowania martwego pola w lusterkach czy dotykowy ekran systemu multimedialnego.
Wszystko to czyni z Peugeota 508 bardzo ciekawą propozycję dla osób poszukujących luksusowego rodzinnego samochodu. Czy nasi Czytelnicy polecają ten francuski samochód? Tak, i to jednogłośnie. Dlaczego? Ponieważ bardzo spodobały się im nie tylko zmiany stylistyczne, jakie zaszły w „508-ce”, lecz także to, jak tym autem jeździ się na co dzień.
Peugeot 508 może się podobać. Czytelnicy po jednym dniu spędzonym z tym modelem polubili francuski samochód zarówno za zmiany stylistyczne, jak i za tradycyjne podejście do urządzenia wnętrza, które jest nie tylko przestronne, lecz także bardzo komfortowe.
Galeria zdjęć
Peugeot 508 po kuracji odmładzającej stał się prestiżowym autem klasy D. Z naszymi Czytelnikami sprawdziliśmy, ile w tym prawdy
Peugeot 508 SW kilka lat temu zastąpił w ofercie francuskiej marki dwa modele – 407 oraz luksusowy 607.
Już w momencie rynkowego debiutu nożna było wyczuć, że model 508 to ciekawa propozycja dla osób poszukujących niesztampowego auta klasy średniej.
Minęło jednak kilka lat i nadszedł czas na zmiany. Jako pierwsi w Polsce testujemy wraz z naszymi Czytelnikami rodzinnego Peugeota po liftingu. Czy auto im się spodobało?
Już podczas pierwszego kontaktu z odświeżonym Peugeotem 508 wszyscy niemal jednogłośnie stwierdzili, że to, co w obecnej generacji oferuje to kombi, jest tym, czego można oczekiwać od francuskiej marki. Właśnie tak powinno wyglądać auto klasy średniej.
To nie jest lifting w stylu „znajdź trzy różnice”, bo zmiany widać od razu. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom nowa „508-ka” może być uznawana za luksusowe auto.
Zwłaszcza w wersji wyposażonej w reflektory wykonane w technologii LED, które nie tylko dobrze wyglądają, lecz także efektywnie oświetlają drogę przed samochodem.
Wiemy już, że zmiany, jakie zaszły w nadwoziu, spodobały się wszystkim. Czas zatem na odpowiedź na jedno z trudniejszych pytań: jak jeździ nowy Peugeot 508?
Nie ma tu żadnych niespodzianek. Jeździliśmy autem, które w przypadku koncernu PSA jest naprawdę dobre.
Pod maską naszego egzemplarza pracował 160-konny turbodiesel, sprzężony z 6-stopniowym „automatem” – naprawdę więcej nie trzeba.
Osiągi są wystarczające i nawet podczas szybkiej jazdy autostradowej we wnętrzu jest zadziwiająco cicho – można szeptem rozmawiać z pasażerami podróżującymi na kanapie. To niewiarygodne, że tak można wyciszyć turbodiesla!
Wskaźniki Peugeota 508 mogą się kojarzyć z luksusowymi zegarkami
Na kierownicy umieszczono przyciski sterującer pracą radioodtwarzacza, tempomatu oraz zestawu głośnomówiącego.
Wraz z liftingiem w Peugeocie 508 pojawił się dotykowy ekran systemu multimedialnego oraz system monitorowania martwego pola.
Z tyłu bez zmian, tak jak w przypadku pierwszej wersji pasażerowie podróżujący z tyłu mogą sami sterować klimatyzacją
Automatyczna przekładnia pasuje do charakteru rodzinnego kombi.
Prosto i elegancko - tak można opisać całe wnętrze Peugeota 508
Przycisk uruchamiania silnika umieszczono po lewej stronie komumny kierownicy.
Bagażnik można powiększyć do 1556 litrów
Przednie fotele są obszerne i zapewniają komfortową podróż nawet na długim odcinku
Podróżujący z tyłu nie będą narzekać na brak miejsca.
Peugeot 508 może się podobać. Czytelnicy po jednym dniu spędzonym z tym modelem polubili francuski samochód zarówno za zmiany stylistyczne, jak i za tradycyjne podejście do urządzenia wnętrza, które jest nie tylko przestronne, lecz także bardzo komfortowe.