Dzieje się to w ten sposób, którego nikt się nie spodziewa, a w dodatku tak, ze przez jakiś czas możemy usterki nawet nie zauważyć. Przetestowaliśmy 30 modeli żarówek halogenowych.

Sprawdziliśmy także, czy prawdą jest, ze silnik samochodu po zastosowaniu „cudownego” dodatku do oleju silnikowego ma szansę przeżyć jazdę bez oleju na dystansie kilkunastu/kilkudziesięciu kilometrów. Jak myślicie?

Na kolejnych stronach znajdziecie także test opon całorocznych, a także przydatne prawdy: jak samodzielnie wypolerować klosze lamp, a także jak dyskutować z serwisem, który, dziagnozując auto, naraził nas na zbędne koszty.

Co się psuje w dieslu i jak to się naprawia? Do diagnozy usterek i naprawy nowoczesnych diesli nie wystarczy nawet najlepszy komputer diagnostyczny – bez sprzętu przypominającego fabryczne roboty nie da się choćby sprawdzić wtryskiwaczy. Naprawy wykonywane przez przypadkowych mechaników zwykle oznaczają niepotrzebne, często bardzo wysokie koszty dla właścicieli aut.

Czy stare odbiorniki trzeba wymienić? Cyfrowe radio w Polsce już działa. Cyfryzacja objęła nie tylko naziemną telewizję, ale także tradycyjne radio. Co to oznacza dla kierowców?

Warsztat się myli, klient dwa razy płaci? Jakie masz prawa, gdy warsztat zamówi i zamontuje części za kilkanaście tysięcy złotych, a usterka auta nie zostanie usunięta, gdyż wynika z awarii zupełnie innego elementu?

Foto: auto świat / Auto Świat

To tylko niektóre tematy z najnowszego wydania miesięcznika „Auto Świat Poradnik” (11/2016), który trafił do sprzedaży 3 listopada 2016 r.

Zapraszamy do lektury!