Powstały już dwa pierwsze odcinki, które można oglądać na stronach internetowych „Auto Świata” a także fakt24.pl Zrealizowaliśmy już reportaże na temat aut przymusowo zatrzymanych przez policję, które często na parkingach spędzają po kilkanaście lat, nie bardzo wiadomo po co i nie bardzo wiadomo też, kto ma za to płacić, a za ich dozór często trzeba płacić wielokrotnie więcej, niż te samochody są warte. Ale też jak to zwykle bywa – do płacenia nie kwapi się nikt.

W kolejnym odcinku zajęliśmy się problemem Pani Agnieszki z Warszawy, która nie mogła wyegzekwować naprawy gwarancyjnej swojej dacii, gdyż zarzucono jej, że dostarczyła olej silnikowy o złej specyfikacji. Szczerze mówiąc w ogóle nas nie zdziwiło to, że jak tylko zajęliśmy się tą sprawą naprawa gwarancyjna została przyznana od ręki. Wiemy też, że spotkały się z Waszym sporym zainteresowaniem, bo wielu z Was je obejrzało i skomentowało.

Te przykłady pokazują, czym chcemy się zajmować – tak naprawdę wszystkim, co dotyczy motoryzacji. Ponieważ program realizują osoby, które patologiami na polskim rynku motoryzacyjnym zajmują się od lat, wiemy, jakie problemy macie najczęściej.

Dlaczego „Reakcja!”? Bo chcemy zdecydowanie reagować na wszystkie patologie na polskim rynku motoryzacyjnym. Tak naprawdę jesteśmy jedyną redakcją, jeśli chodzi o wszystkie polskie media motoryzacyjne, która chce interweniować w Waszych sprawach. Nasz program jest właśnie odpowiedzią na Wasze potrzeby, bardzo często dostajemy bowiem sygnały, że z Waszymi samochodami, motocyklami dzieje się coś złego i nie bardzo wiecie jak sobie z tym poradzić.

Oprócz wspomnianych już i często zdarzających się problemów z wyegzekwowaniem napraw gwarancyjnych wiele problemów dotyczy samego kupna samochodu i to bez różnicy: nowego czy używanego. Jak jest z autami używanymi wszyscy wiedzą: lepione z trzech po wielotysięcznych „korektach” przebiegu to smutna norma, ale często zdarzają się przygody z kupnem samochodu w salonie: no bo przecież nowy, a tu odcień lakieru jakby inny, tu jakby trochę szpachli było, aż w końcu tłumaczenie „No może faktycznie trochę spadł z lawety”…I co wtedy począć z takim fantem, bo na przychylność salonu w momencie jak odeszliście od kasy raczej bym nie liczył.

Dużo problemów było też zawsze z ubezpieczycielami – ponieważ jak wiadomo zajmują się oni głównie „optymalizacją” wypłacanych odszkodowań, z czym nawet się nie specjalnie nie kryją, a jak wiadomo każdy grosz niewpłaconego odszkodowania to dla nich zysk.

To tylko przykłady tego, co do nas trafia najczęściej, ale interesuje nas wszystko: problemy z kupnem i naprawami samochodów, ich rejestracją, ubezpieczeniem i egzekwowaniem odszkodowań, a także drogi, paliwa, absurdy prawne i urzędnicze…Wszystko co może być dla Was problemem i może kosztować Was dużo czasu nerwów i pieniędzy. Pamiętajcie, że pracujemy z ekspertami: prawnikami, z fachowcami do niedawna z biura Rzecznika Ubezpieczonych a także rzecznikami konsumentów w całym kraju.

I tak naprawdę jesteśmy jedynym programem w polskich mediach, który nie zajmuje się jedyne opowiadaniem jakie fajne samochody wchodzą właśnie na rynek, ale interesuje się również tym, co dzieje się później, kiedy wymarzony samochód okaże się nienaprawialnym bublem.

Sprawę stawiamy jasno: oczywiście, że nie dajemy 100% gwarancji, że nasza interwencja przeniesie pozytywny skutek, ale też bardzo często tak faktycznie się dzieje. Zazwyczaj nagłośnienie sprawy powoduje, że Ci, którzy dotychczas nie mieli czasu z wami choćby porozmawiać nagle go znajdują. Na pewno warto spróbować – nic Was to nie kosztuje i na pewno w niczym nie może zaszkodzić.

Jak się z nami skontaktować? Najlepiej za pomocą maila: programreakcja@onet.pl lub reakcja@fakt24.pl Znajdziecie nas również na Facebooku: https://www.facebook.com/programreakcja

Zapraszamy do kontaktu ;-)