Jako baza dla wersji limitowanej posłużą Porsche Cayenne S oraz GTS. Silnik V8 o pojemności 4,8 litra będzie dostępny zarówno z manualną jak i automatyczną skrzynią biegów. Skrzynia ręczna pozwala na osiągnięcie setki już w 6,1 sekundy, z kolei rozpędzenie samochodu z 80 km/h do 120 km/h na piątym biegu wymaga 6,6 sekundy. Maksymalna prędkość samochodu to skromne 253 km/h. Z zewnątrz Cayenne S Transsyberia rozpoznać będzie można między innymi po dedykowanych dla tego modelu odcieniach lakieru oraz dwukolorowym wykończeniu. Samochód otrzyma też specjalne koła aluminiowe, które również lakierowane będą w odcieniu nawiązującym do wykończeń karoserii. Wnętrze samochodu wykończone również będzie charakterystycznymi wstawkami w kolorze, który podkreśla charakter całego samochodu. Oczywiście nie zabraknie tutaj oznaczeń serii limitowanej. Smaczku całości doda wykończona alkantarą, sportowa kierownica wraz z charakterystycznym dla samochodów sportowych paskiem wskazującym godzinę 12.Samochód powinien trafić do salonów sprzedaży w styczniu 2009 roku. U niemieckich dealerów jego cena przewidywana jest na poziomie 77 558 euro. Źródło: Carscoop
Porsche Cayenne S - Prosto z rajdowych szlaków
Po sukcesie jaki odniosło Porsche Cayenne S podczas rajdu Trans Syberia niemiecki producent zdecydował się na wprowadzenie do sprzedaży limitowanej serii Transsyberia stylizowanej w nawiązaniu do rajdu. Swoją premierę SUV będzie miał podczas Paryż Motor Show.