Crossover jakie to modne. Miejskie kompaktowe SUV-y udające terenówki ma lub wkrótce będzie mieć w ofercie wielu producentów. Co je wyróżnia? Terenowy styl możliwość jazdy po drogach o nieco gorszej jakości. O wyjeździe w teren możemy jednak zapomnieć. Wszystko poprzez pozbawienie tych modeli napędu 4x4.
Skoda od dawna ma ofercie dwie wersje modelu Yeti, typowe 4x4 oraz auto dla mniej wymagających klientów z napędzaną jedynie przednią osią.
Ku naszemu zaskoczeniu właśnie ta ostatnia wersja jest najchętnej kupowaną “terenową” Skodą. A pod jej maską zazwyczaj pracuje jeden z podstawowych silników benzynowych 1.2 lub 1.4 TSI.
Cóż nie pozostało nam nic innego jak postarać się o to aby do naszej redakcji trafiło Yeti we wspomnianej powyżej specyfikacji. I oto jest - srebrna Skoda napędzana 120 konnym silnikiem 1.4 TSI w wersji wyposażenia Elegance. Przez najbliższe kilka miesięcy sprawdzimy czy taki pomysł na terenówkę jest dobry.
Przyjrzymy się wszystkiemu. Ruszamy ze stanem licznika równym 5 000 km. Ile przejedziemy do końca testu? Tego nikt nie wie. Mamy jedynie nadzieję, że obędzie się bez awarii i nadmiernego zużycia paliwa.
Dzięki nam o najpopularniejszej na naszych drogach wersji Skody Yeti dowiecie się wszystkiego.
Galeria zdjęć
Czy kompaktowy SUV z przednim napędem ma jakikolwiek sens?
Widocznie tak, skoro popularne na naszym rynku wersje Skody Yeti to egzemplarze z tradycyjnym przednim napędem napędzane jednym z podstawowych silników benzynowych 1.2 lub też 1.4 TSI.
Właśnie taki egzemplarz trafił do nas na klika miesięcy. Sprawdzimy zatem, czy to słuszny wybór.
Crossover jakie to modne. Miejskie kompaktowe SUV-y udające terenówki ma lub wkrótce będzie mieć w ofercie wielu producentów.
Co je wyróżnia? Terenowy styl możliwość jazdy po drogach o nieco gorszej jakości.
O wyjeździe w teren możemy jednak zapomnieć. Wszystko poprzez pozbawienie tych modeli napędu 4x4.
Skoda od dawna ma ofercie dwie wersje modelu Yeti, typowe 4x4 oraz auto dla mniej wymagających klientów z napędzaną jedynie przednią osią.
Ku naszemu zaskoczeniu właśnie ta ostatnia wersja jest najchętnej kupowaną “terenową” Skodą.
A pod jej maską zazwyczaj pracuje jeden z podstawowych silników benzynowych 1.2 lub 1.4 TSI.
Cóż nie pozostało nam nic innego jak postarać się o to aby do naszej redakcji trafiło Yeti we wspomnianej powyżej specyfikacji.
I oto jest - srebrna Skoda napędzana 120 konnym silnikiem 1.4 TSI w wersji wyposażenia Elegance.
Przez najbliższe kilka miesięcy sprawdzimy czy taki pomysł na terenówkę jest dobry.
Przyjrzymy się wszystkiemu. Ruszamy ze stanem licznika równym 5 000 km.
Ile przejedziemy do końca testu?
Tego nikt nie wie. Mamy jedynie nadzieję, że obędzie się bez awarii i nadmiernego zużycia paliwa.
Dzięki nam o najpopularniejszej na naszych drogach wersji Skody Yeti dowiecie się wszystkiego.
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego