Auto Świat Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego

Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Czykompaktowy SUV z przednim napędem ma jakikolwiek sens? Widocznie tak, skoro popularne na naszym rynku wersje Skody Yeti to egzemplarze z tradycyjnym przednim napędem napędzane jednym z podstawowych silników benzynowych 1.2 lub też 1.4 TSI. Właśnie taki egzemplarz trafił do nas na klika miesięcy. Sprawdzimy zatem, czy to słuszny wybór

Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego
Zobacz galerię (22)
Auto Świat
Skoda Yeti 1.4 TSI: crossover dla Kowalskiego

Crossover jakie to modne. Miejskie kompaktowe SUV-y udające terenówki ma lub wkrótce będzie mieć w ofercie wielu producentów. Co je wyróżnia? Terenowy styl możliwość jazdy po drogach o nieco gorszej jakości. O wyjeździe w teren możemy jednak zapomnieć. Wszystko poprzez pozbawienie tych modeli napędu 4x4.

Skoda od dawna ma ofercie dwie wersje modelu Yeti, typowe 4x4 oraz auto dla mniej wymagających klientów z napędzaną jedynie przednią osią.

Ku naszemu zaskoczeniu właśnie ta ostatnia wersja jest najchętnej kupowaną “terenową” Skodą. A pod jej maską zazwyczaj pracuje jeden z podstawowych silników benzynowych 1.2 lub 1.4 TSI.

Cóż nie pozostało nam nic innego jak postarać się o to aby do naszej redakcji trafiło Yeti we wspomnianej powyżej specyfikacji. I oto jest - srebrna Skoda napędzana 120 konnym silnikiem 1.4 TSI w wersji wyposażenia Elegance. Przez najbliższe kilka miesięcy sprawdzimy czy taki pomysł na terenówkę jest dobry.

Przyjrzymy się wszystkiemu. Ruszamy ze stanem licznika równym 5 000 km. Ile przejedziemy do końca testu? Tego nikt nie wie. Mamy jedynie nadzieję, że obędzie się bez awarii i nadmiernego zużycia paliwa.

Dzięki nam o najpopularniejszej na naszych drogach wersji Skody Yeti dowiecie się wszystkiego.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków