Logo
Szalejesz na drodze, śpisz na podłodze

Szalejesz na drodze, śpisz na podłodze

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Czy miłość może poprawić bezpieczeństwo na drogach? Według Fundacji PZU tak.

Szalejesz na drodze, śpisz na podłodze
Auto Świat / ACZ
Szalejesz na drodze, śpisz na podłodze

30 lipca rusza kapmania społeczna - Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym - jej oragnizatorem jest Fundacja PZU. Celem akcji jest ukazanie pozytywnego wpływu jaki moga mieć na kierowców ich bliscy. Z badań przeprowadzonych przez PZU wynika, że zaangażowanie oraz odpowiednie reakcje pasażerów przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach.

Badania przeprowadzone na zlecenie Fundacji PZU przez TNS Polska pokazuję, że większość, bo aż 65 proc. pasażerów uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach.

Jadnak 73 proc. kierowców przyznaje, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.

Kampania Fundacji PZU jest pierwszą w Polsce tego typu akcją skierowaną do bliskich kierowców. Zamiast szokować skutkami brawurowej jazdy, skupia się na pozytywnym przekazie. Działania edukacyjne prowadzone podczas akcji mają zachęcić pazażerów do reagowania na niebezpieczne zachowania i pokazywać jak poskromić "wariata drogowego".

Symbolem kampanii jest niebieskie serduszko, które będzie dostępne z gotowym lub osobistym tekstem, umieszczone w samochodzie, ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie.

Serduszka będą rozdawane w oddziałach PZU, przez agentów PZU, na bramkach autostradowych oraz przez policję.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium