W 2010 roku Nissan sprzedał w Polsce 12 161 samochodów osobowych, czyli o ok. 17 proc. więcej niż rok wcześniej, co plasuje markę na 4 miejscu wśród piętnastki wiodących marek samochodowych w Polsce pod względem wzrostu sprzedaży. W okresie styczeń-listopad według danych CEPiK-u udział japońskiego producenta w rynku wzrósł z 3,34 do 4 proc.
Duże zaintersowanie wśród polskich klientów budzi model Qashqai, który znalazł 7 323 nabywców (o 2 176 egzemplarzy więcej niż w poprzednich 12 miesiącach). 2010 rok to także okres dwóch premier nowych modeli, które uatrakcyjniły ofertę Nissana. Mowa o oryginalnym crossoverze Juke oraz nowej generacji miejskiej Micry.
Pozycja Polski w pierwszej ósemce największych europejskich rynków dla Nissana stała się faktem dostrzeganym globalnie, co nie tylko daje nam ogromną satysfakcję, ale także konkretne przywileje handlowe" - powiedział Maciej Klenkiewicz, dyrektor polskiego oddziału Nissana. "Chcemy kontynuować dynamiczny rozwój marki i osiągnąć w przyszłym roku fiskalnym poziom bliski 5% udziału w rynku" - dodał Maciej Klenkiewicz