Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat W korku z Peugeotem 308

W korku z Peugeotem 308

W korku z Peugeotem 308. Dzień piąty - podsumowanie
TV

W korku z Peugeotem 308. Dzień piąty - podsumowanie

W korku z Peugeotem 308. Dzień czwarty - wnętrze
TV

W korku z Peugeotem 308. Dzień czwarty - wnętrze

W korku z Peugeotem 308: dzień trzeci. Układ napędowy
TV

W korku z Peugeotem 308: dzień trzeci. Układ napędowy

Kolejną część naszego cyklu W korku z Peugeotem 308 poświęciliśmy układowi napędowemu. Poznacie w nim odpowiedzi na takie pytania jak: - czy auto jest czułe na podmuch wiatru? - jak wygląda sprawa z elastycznością samochodu podczas wyższych prędkości, czy trzeba redukować biegi żeby wyprzedzić np.

W korku z Peugeotem 308 - dzień drugi. Pod gradem pytań
TV

W korku z Peugeotem 308 - dzień drugi. Pod gradem pytań

W kolejnym odcinku naszego cyklu W korku z Peugeotem 308 odpowiadamy na pytania postawione przez naszych widzów. Czy zegary są rzeczywiście "fajne" tzn czytelne, ergonomiczne, przyjemnie się na nie patrzy? Jak wygląda obsługa wyświetlacza podczas jazdy, łatwo i szybko, czy nie odciąga uwagi? Chciałem się dowiedzieć jak w praktyce sprawują się przednie reflektory full LED? W tym odcinku poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań zadanych przez naszych widzów.

W korku z Peugeotem 308 - dzień pierwszy
TV

W korku z Peugeotem 308 - dzień pierwszy

Od kompaktu nikt nie wymaga, by miał ekstrawagancki wygląd. Rzeczywiście, w stosunku do poprzednika nowa generacja Peugeota wygląda zachowawczo i przypomina nieco VW Golfa, zwłaszcza patrząc od strony tylnego słupka.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.