Honda, tworząc wersję Tourer Accorda, zdecydowała się na gruntowną zmianę w stosunku do limuzyny - o 55 mm zwiększono rozstaw osi. Przestronność przede wszystkimSamochód mierzy 4,75 metra długości (+85 mm w stosunku do limuzyny). Mimo nadwozia kombi, które nie kojarzy się raczej ze sportem, linia auta jest bardzo dynamiczna i agresywna. Współczynnik oporu powietrza wynosi 0,32. Konstruktorzy Accorda Tourer zadbali, by samochód był jak najbardziej przyjazny dla użytkowników. Tylną kanapę można rozłożyć jednym ruchem ręki. Jeśli po powrocie z zakupów będziemy obładowani licznymi pakunkami, nie musimy się martwić, jak otworzyć tylną klapę - po naciśnięciu przycisku w kluczyku klapa automatycznie się podniesie (o ile uda nam się w ogóle wyjąć kluczyk z kieszeni). Pojemność bagażnika wynosi 576 litrów (przy zamkniętej rolecie 518 litrów). Po rozłożeniu siedzeń przestrzeń powiększa się do objętości 921 l. Jak na rodzinne auto przystało, nie zapomniano o schowkach - największy z nich znajduje się pod podłogą bagażnika. Klienci będą mieli do wyboru dwa silniki benzynowe: 2-litrowy o mocy 155 KM (maksymalny moment obrotowy 190 Nm) oraz 2,4 litra o mocy 190 KM. Wkrótce dieselPod koniec roku w ofercie Hondy pojawi się także silnik Diesla o pojemności 2,2 litra i mocy 140 KM. Własna konstrukcja Hondy jest wyposażona w bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail. Accord Tourer w sprzedaży pojawi się w kwietniu.
Galeria zdjęć
50 mm komfortu więcej