Audi TT rok modelowy 2011 otrzymało m.in. diody do jazdy dziennej, zmodyfikowany przedni i tylny zderzak oraz nowy czterocylindrowy silnik 2,0 TFSI o mocy 211 KM (o 11 KM więcej niż poprzednia wersja).
Coupe z tym silnikiem i manualną sześciostopniową przekładnią osiąga prędkość maksymalną 245 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 6,1 sekundy. Natomiast wersja 2,0 TFSI z sześciostopniowym automatem S tronic i napędem quattro od 0 do 100 km/h potrzebuje już tylko 5,6 sekundy.
Producent poinformował, że technicznie nie zmieniły się wersje TTS z silnikiem o mocy 272 KM i TT RS z silnikiem o mocy 340 KM.
Po faceliftingu Audi TT Coupe i TT Roadster wydłużyły się o 2 cm i obecnie ich długość całkowita wynosi 4187 mm. W ofercie znalazły się także nowe barwy nadwozia - Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red i Dakota Gray.