Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Audi TT

Audi TT

Samochody też mają swoje ksywki. Wybraliśmy 10 najlepszych
Aktualności

Samochody też mają swoje ksywki. Wybraliśmy 10 najlepszych

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Tym się firmy nie chwalą. Produkcja tych modeli skończyła się lub skończy w 2024 r.
Aktualności

Tym się firmy nie chwalą. Produkcja tych modeli skończyła się lub skończy w 2024 r.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Auta warte inwestycji. Cztery zaraz będą klasykami, piąte już nim jest
Co warto kupić

Auta warte inwestycji. Cztery zaraz będą klasykami, piąte już nim jest

To nie miały być przyszłe klasyki chowane pod kocem. Tworząc tę listę, zależało nam na tym, by wybrane auta nie tylko były przystępne cenowo (w 4 na 5 przypadków tak jest), ale też cieszyły oko i dawały radość z prowadzenia. Padło na roadstery. Oto pięć propozycji aut w wieku 15-25 lat – pewnych kandydatów na klasyka. Wszystkie są też znakomitą lokatą kapitału – ich cena może tylko wzrosnąć.

One już nie wrócą. Te samochody wycofano w 2023 r., nie zostawiając im następców
Aktualności

One już nie wrócą. Te samochody wycofano w 2023 r., nie zostawiając im następców

Dziś w motoryzacji coraz łatwiej odejść bez zastępstwa. Część samochodów musi bezpowrotnie zniknąć, aby zrobić miejsce dla kolejnych SUV-ów i elektryków. Oto 10 aut, które odeszły w 2023 r. i żadne z nich nie ma bezpośredniego następcy.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Audi TT oficjalnie przeszło na emeryturę. Przegrało z modą na SUV-y
Aktualności

Audi TT oficjalnie przeszło na emeryturę. Przegrało z modą na SUV-y

Producent z Ingolstadt ogłosił, że z linii produkcyjnej zjechało ostatnie Audi TT. W ciągu 25 lat małe niemieckie coupe – oferowane także w wersji ze składanym dachem – doczekało się trzech generacji. Moda na SUV-y sprawiła, że opracowanie następnej po prostu nie było opłacalne. Licznik produkcji zatrzymał się na 662 tys. 762 egzemplarzach.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Używane auta sportowe. TOP 10. Każde z nich stworzono dla tych, co czerpią radość z jazdy
Co warto kupić

Używane auta sportowe. TOP 10. Każde z nich stworzono dla tych, co czerpią radość z jazdy

Używane auta sportowe to z jednej strony najbardziej emocjonujący segment rynku, z drugiej – najbardziej ryzykowny! Podczas kupna samochodu sportowego trzeba więc zachować szczególną ostrożność i kierować się zasadą: szybkie auto kupuje się powoli! W naszym TOP 10 zebraliśmy dziesięć modeli, które zadowolą każdego fana motoryzacji.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Audi TT ma już 25 lat. Tajemniczy skrót i zachwycający design, dziś rozczarowuje
Aktualności

Audi TT ma już 25 lat. Tajemniczy skrót i zachwycający design, dziś rozczarowuje

Prototyp powstał w niecały miesiąc. Seryjna wersja jeszcze szybciej stała się jedną z największych gwiazd współczesnego designu. Audi TT kończy ćwierć wieku: dziś do 100 km/h przyspiesza prawie dwa razy krócej niż jego pierwsza topowa wersja z V6. Niestety, w ciągu ostatnich 25 lat zdarzały mu się też gorsze chwile.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Czy dynamika i świetne prowadzenie to jedyne atuty Audi TTS?
Testy nowych samochodów

Czy dynamika i świetne prowadzenie to jedyne atuty Audi TTS?

Audi TTS to najmocniejsze wydanie w gamie coupe TT dostępnej w naszym kraju. Pod jego maską pracuje doładowany, 4-cylindrowy benzyniak generujący 320 KM i 400 Nm. Jednak świetne parametry jednostki napędowej, doskonała dynamika oraz precyzyjne prowadzenie to nie jedyne mocne strony tego pojazdu.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Nissan Qashqai miał być minivanem. Dziewięć modeli, których koncepcję zmieniono
Aktualności

Nissan Qashqai miał być minivanem. Dziewięć modeli, których koncepcję zmieniono

Gdyby wszystko poszło zgodnie z pierwotnym planem, to Nissan Qashqai byłby minivanem, VW Golf I miał silnik centralnie, a Porsche 924 nosiło logo Volkswagena. Dlaczego wyszło inaczej? Sprawdź, co się wydarzyło między pierwszym szkicem a zatwierdzeniem do produkcji.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Audi TT i TTS – stylowe i ostrzejsze
Premiery

Audi TT i TTS – stylowe i ostrzejsze

Audi wprowadza do europejskiej gamy swojego najmniejszego sportowego modelu nową odmianę specjalną TTS competition plus oraz linię dodatków stylistycznych i wyposażeniowych, które jeszcze bardziej mają podkreślać dynamiczny charakter zarówno wersji Coupe jak i Roadster.

Trzy emocjonujące roadstery – kupić używane Audi TT, BMW Z4 czy Mercedesa SLK?
Co warto kupić

Trzy emocjonujące roadstery – kupić używane Audi TT, BMW Z4 czy Mercedesa SLK?

Audi TT, BMW Z4 i Mercedes SLK cieszą się dużym wzięciem na rynku wtórnym. Na celownik bierzemy blisko 10-letnie auta z około 200-konnymi benzyniakami. Który będzie najlepszym wyborem?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Audi TT II – kontrola plus zaufanie!
Używane

Audi TT II – kontrola plus zaufanie!

Audi TT 2. generacji można kupić już za niecałe 30 tys. zł, model ten jest więc w zasięgu ręki wielu kierowców celujących w sportowca wagi średniej. Jak wypada trwałość „tetetki”? Które silniki są warte zainteresowania?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czy warto kupić tanie auto z Anglii?
Używane

Czy warto kupić tanie auto z Anglii?

Możliwość rejestrowania samochodu z kierownicą po prawej stronie pojawiła się w polskim prawie stosunkowo niedawno, bo niecałe cztery lata temu. Od tego czasu wyraźnie przybywa aut tego typu.

Trwałe kabriolety w różnym wieku i cenie
Co warto kupić

Trwałe kabriolety w różnym wieku i cenie

Sezon na używane auta bez dachu rozpoczęty. Prezentujemy aż 15 propozycji na trwałe kabriolety oraz roadstery w różnych cenach. Każdy z nich zapewnia sporo frajdy z jazdy i otwarte niebo nad głową!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Audi TT RS - w najwyższej formie
Premiery

Audi TT RS - w najwyższej formie

Audi TT to typowo sportowy model. Szczególnie gdy występuje w topowej odmianie RS. Ta wersja powróci do oferty wiosną br. Pod maską coupé oraz roadstera będzie pracował nowy, 2,5-litrowy silnik o mocy 400 KM.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Audi TT jakiego jeszcze nie było
Premiery

Audi TT jakiego jeszcze nie było

Samochody sportowe i kabriolety nie mają takiego wzięcia jak dawniej, dlatego Audi modyfikuje paletę modeli. Audi TT będzie miało całkiem nowego kontynuatora – 4-drzwiowe coupé o linii fastbacka, bazujące na A3

Używane Audi TT 8N - sportowiec dla rozsądnych
Używane

Używane Audi TT 8N - sportowiec dla rozsądnych

Zaprezentowane w 1998 r. Audi TT 8N jest powszechnie rozpoznawalne i do dziś cieszy się dużym powodzeniem na rynku. Początkowo było oferowane w wersji coupé, a od wiosny 1999 r. – również jako roadster. Ceny w salonie zaczynały się od ok. 150 tys. zł. Audi TT to sportowiec wagi lekkiej, którym warto się zainteresować, ale uważajcie: na rynku czeka wiele pułapek!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Audi odnawia TT. Dyskretnie
Aktualności

Audi odnawia TT. Dyskretnie

Zapewne tylko wprawne oko wypatrzy zmiany w zmodernizowanym Audi TT. Samochód poznaliśmy bliżej jeszcze przed oficjalną światową premierą.

Najgorsze maniery mają kierowcy BMW
Aktualności

Najgorsze maniery mają kierowcy BMW

Według ankiety przeprowadzonej przez brytyjski kanał telewizyjny Dave, najgorsze maniery na drodze mają kierowcy BMW, a konkretnie użytkownicy modelu M3. Z kolei za najbardziej kulturalnych uważani są właściciele modeli Mini.

Audi TT RS – koniec ze stereotypami | TEST
Testy nowych samochodów

Audi TT RS – koniec ze stereotypami | TEST

Może mieć 400 KM i rozpędzać się do setki w nieco ponad 3,5 sekundy, a i tak większość internetowych znawców powie, że to niezbyt męski samochód. Niestety doczepiono do niego łatkę auta dla fryzjera, podobnie zresztą jak w wypadku kultowej Mazdy MX-5 czy Porsche Boxter. Okazuje się jednak, że nowe Audi TT RS nie ma w sobie już nic ze swojej stereotypowej przeszłości.

Audi TT RS - ostry sprinter
Testy

Audi TT RS - ostry sprinter

Jego 3,6-sekundowy sprint do „setki” to brzytwa na argumenty tych, którzy widzą w nim auto dla fryzjerów. Audi TT RS strzyże hejterów równo.

Sezon na kabriolety. Przegląd rynku
Używane

Sezon na kabriolety. Przegląd rynku

Auta z otwartym na słońce nadwoziem dają dużo frajdy z jazdy! W galerii znajdziecie 10 propozycji w cenach od 10 do 35 tys. zł, które mimo różnych charakterów mają też wiele wspólnych cech, m.in. stosunkowo dużą podaż na rynku i niezłą trwałość.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.