W kwietniu wznowiono produkcję, a po dwóch miesiącach można powiedzieć, że przed nową firmą otwiera się szansa na utrzymanie się na rynku.Plany zakładają wyprodukowanie do końca roku 3 tys. Lublinów. Auta oferowane są w tych samych cenach jak przed upadkiem Daewoo Motor Poland. Wersja 2,9 tony furgon kosztuje 39 300 zł, zaś 3,5-tonowy - 47 900 zł. Samochody kupić można w 42 firmowych salonach, a serwisować w 74 autoryzowanych stacjach. Podstawowa gwarancja liczy jeden rok i jest ograniczona przebiegiem 100 tys. km, ale można wykupić dodatkowy rok ochrony, pod warunkiem że decyzję podejmie się w ciągu 6 miesięcy od kupna samochodu. Pierwsza seria zamówień od dilerów to 300 Lublinów 3 miesięcznie. Przykład fabryki z Lublina pokazuje, że firmę motoryzacyjną można ratować wyłącznie przy pomocy krajowego kapitału.