W 2016 roku możemy spodziewać się premiery zupełnie nowego crossovera Q2. Do sprzedaży trafi też druga generacja SUV-a Q5. Do 2020 roku cała gama Audi ma liczyć 60 różnych modeli i wersji.

Rupert Stadler, prezes Audi, zapowiedział, że firma położy duży nacisk na dalszy rozwój alternatywnych źródeł napędu. W 2018 roku w ofercie marki pojawi się pierwszy produkowany na dużą skalę pojazd z napędem elektrycznym, bazujący na koncepcyjnym Audi e-tron Quattro.

Plany Audi to nie tylko nowe modele, połowa z zapowiadanych inwestycji będzie dotyczyć modernizacji niemieckich zakładach w Ingolstadt i Neckarsulm. Audi zatrudni także kolejnych ekspertów z dziedziny nowoczesnych technologii i cyfryzacji. W grudniu 2015, razem z koncernami BMW i Daimler, Audi stało się udziałowcem HERE, dostawcy rozwiązań dla cyfrowej mobilności.

Audi szuka również oszczędności, nie kosztem rozwoju i umacniania swojej pozycji, ale każda inwestycja zostanie dokładnie przeanalizowana, czy jest rzeczywiście niezbędna w danym czasie. Najlepszy przykład tej polityki stanowi roczne opóźnienie budowy nowego tunelu aerodynamicznego.