Modyfikacje Audi TT RS dotyczą zarówno wersji Coupe, jak i Roadster. Silnik otrzymał dodatkowe 20 KM dzięki czemu może się teraz poszczycić 360 KM mocy. Jednostka 2.5 TFSI dostarcza teraz 465 Nm, momentu obrotowego. Może z nią współpracować sześciobiegowa przekładania manualna lub siedmiobiegowy automat, S tronic. Wersja z automatem ma funkcję launch control, ułatwiającą efektywne ruszanie - to tzw. procedura startowa. Przy szybkim ruszaniu kierowcę wspomaga dodatkowo napęd na wszystkie koła.Pięciocylindrowa jednostka zapewnia Audi TT świetne osiągi, Coupe ze skrzynią S tronic osiąga 100 km/h w 4.1 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 280 km/h. Przy czym średnie spalanie ma się kształtować na poziomie 8,5 litra na 100 km/h.Z mocnym silnikiem powinny współpracować pozostałe podzespoły auta, dlatego Audi TT ma czterotłoczkowe, wydajne zaciski hamulcowe. Widać je poprzez czarne ramiona 19 calowych, czarnych alufelg. Opony mają rozmiar 255/35. Opcjonalnie można zamówić do Audi amortyzatory z regulowaną siłą tłumienia.Poza felgami Audi TT RS plus rozpoznamy po: innym grillu z siatką w srebrnym matowym kolorze, karbonowych nakładkach na lusterka, dwóch owalnych końcówkach układu wydechowego.W Niemczech za Audi TT RS plus zapłacimy 60 650 euro, czyli 255 021 złotych.