Abonenci pakietu Mediaklub.pl dzięki stałej miesięcznej opłacie oraz jednemu loginowi i hasłu zyskują nieograniczony dostęp do treści wszystkich serwisów subskrypcyjnych, w tym do podcastów premium oraz programów wideo powstających dla poszczególnych marek. Jednocześnie subskrypcja daje użytkownikowi dostęp do bieżących i archiwalnych wydań gazet, a także do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt.
– Start platformy Mediaklub.pl jest milowym krokiem w rozwoju płatnych subskrypcji z grupy Ringier Axel Springer Polska. Dzięki jednej stałej atrakcyjnej opłacie użytkownicy otrzymają dostęp do kompleksowego pakietu i usługi pokrywającej tematykę z zakresu biznesu, polityki, sportu, technologii oraz motoryzacji. To także pierwszy tego typu płatny pakiet łączący tekst, audio oraz wideo w jednym multimedialnym ekosystemie – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska. – Planujemy intensywny rozwój pakietu i produktu Mediaklub.pl, efekty tych działań będą widoczne już w pierwszym kwartale 2021. Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym – dodaje Tomasz Gaweł.
W tematyce motoryzacyjnej otrzymasz m.in. dostęp do szczegółowych testów najnowszych modeli samochodów, testów porównawczych konkurencyjnych aut nowych i używanych, poradników pomagających w kupnie samochodu, testów długodystansowych oceniających zużycie pojazdów, testów akcesoriów motoryzacyjnych czy prezentacji aut używanych ze wskazaniem najczęstszych problemów i kosztów napraw.
Miesięczny dostęp do Mediaklub.pl kosztuje promocyjnie 24,90 zł, z gwarancją tej ceny do końca 2021 r. Cena regularna pakietu będzie wynosiła 29,90 zł. Dla porównania, suma opłat abonamentowych serwisów wchodzących w skład Mediaklub.pl to obecnie 107,40 zł miesięcznie.