Marketingu Europejskiego w Opel/Vauxhall. "Także sami klienci, którzy złożyli w tym regionie ponad 21 000 zamówień, pokazali, jak bardzo podoba im się nowa Corsa". W bieżącym roku w Europie Środkowej i Wschodniej zarejestrowano około 4,2 miliona samochodów. Około 150 000 z nich to modele Opla, wielkość ta wykazuje tendencję wzrostową. W samej Rosji i Rumunii sprzedaż samochodów Opla niemal podwoiła się w okresie od stycznia do listopada 2006 roku w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Na Ukrainie sprzedaż wzrosła o ponad 117 procent."Konkurencja była bardzo ostra. Nowa Corsa zajęła pierwsze miejsce ze względu na ogólną opłacalność zakupu tego samochodu i uzyskała doskonałe wyniki dla wielu z kryteriów przyjętych przez jury", powiedział Dan Vardie, Prezes Autobest. "W porównaniu ze swoją poprzedniczką, nowa Corsa reprezentuje rewolucyjne zmiany. Za samochodem stoi całkowicie nowa filozofia i najwyraźniej zdaje to egzamin".Podczas wyboru zdobywcy tytułu Autobest jury uwzględniło 13 kryteriów. Każda kategoria otrzymywała określoną liczbę punktów w zależności od jej znaczenia. 60 punktów kategorii stosunku wartości do ceny ze wszystkich 240 możliwych do uzyskania podkreślało, jak ważna była to kategoria. Inne kluczowe kwestie regionalne, jak sieć dystrybucji, usługi i dostępność części zamiennych, zużycie paliwa, wszechstronność czy ładowność warte były po 20 punktów. Razem kryteria te umożliwiały zdobycie ponad połowy dostępnych punktów. Oceniano ponadto inne kwestie, wspólne dla wszystkich krajów europejskich, które obejmowały nowe technologie, prowadzenie, dynamikę i ochronę środowiska. Dla klientów w tym regionie coraz ważniejszy staje się design, który w tym konkursie wart był maksymalnie 30 punktów.źrodło Samar