W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
BMW i5 – elegancja i sport
Stylistyka nadwozia BMW i5 to udane połączenie cech odpowiadających za eleganckie postrzeganie oraz świadczących o sportowym charakterze bawarskiej limuzyny. Z przodu prężą się dumnie potężne "nerki" tworzące typową dla marki atrapę chłodnicy. Podczas dynamicznego przyspieszania samochód bierze głęboki wdech przed wloty powietrza umieszczone w zderzaku. Tył prezentuje się nie mniej rasowo, a to przede wszystkim zasługa dyfuzora. Całości obrazu dopełniają aerodynamicznie ukształtowane aluminiowe felgi.
BMW i5 – ale tu nowocześnie
Jak przystało na elektryczny model, wnętrze BMW i5 prezentuje się nowocześnie. To głównie zasługa dwóch ekranów – ten usytuowany przed kierowcą zarezerwowano dla czytelnych wskaźników, a 14,9-calowy centralny stanowi centrum dowodzenia urządzeniami pokładowymi. Za sportowy design odpowiadają aluminiowe pedały oraz odpowiednio wyprofilowana, spłaszczona u dołu kierownica. Z kolei luksusowe postrzeganie to zasługa materiałów wykończeniowych wysokiej jakości – ekologiczna skóra, aluminium czy lakier fortepianowy.
BMW i5 – dwa oblicza mocy
Przygoda z BMW i5 zaczyna się od 340 KM w wersji eDrive40. W tym przypadku auto ma napęd na tylne koła i uzyskuje setkę po 6 s. Jeżeli to dla kogoś mało, to w ofercie jest jeszcze odmiana M60 xDrive z napędem na wszystkie koła i o mocy 601 KM. W tej postaci samochód rozpędza się do 100 km/h po 3,8 s. Niezależnie od wybranej wersji na pokładzie znajdują się akumulatory o pojemności netto 81,2 kWh. Po naładowaniu ich na 100 proc. modelem eDrive40 można pokonać maksymalnie 579 km, a topową odmianą – 515 km.