Najczęściej wyszukiwana marką samochodów w światowym internecie okazało się BMW, którego nazwę wpisywali internauci w 61 krajach świata. Druga w tym rankingu była Toyota – 56 krajów. Te dwie marki zdecydowanie królowały, gdyż trzeci w tej klasyfikacji Hyundai okazał się liderem już tylko w 14 krajach.
Internauci w Europie najczęściej wyszukiwali BMW, a w dalszej kolejności uplasowały się marki: Volkswagen, Peugeot, Skoda, Hyundai i Peugeot.
W Polsce skoda nie miała konkurencji wśród internautow, ale zapewne za sporą niespodziankę uznać należy nadspodziewaną popularność Hyundaia w Czechach i Słowacji.
W krajach Ameryki Północnej zdecydowany prymat przypadł Toyocie, a w Ameryce Południowej królowały dwie marki – Chevrolet i Volkswagen, a za nimi – Hyundai, Toyota i Tata.
Na Czarnym Lądzie najczęściej wyszukiwano w internecie marki BMW, co zapewne może stanowić pewną niespodziankę. Poszukiwano także informacji o Toyotach i Volkswagenach.
Internauci w Azji najczęściej poszukiwali informacji o BMW, ale Chińczycy zdecydowanie weryfikowali swoją wiedzę o marce Tesla.
W naszej galerii prezentujemy ranking najczęściej wyszukiwanych w internecie marek samochodów.
Galeria zdjęć
Ta marka okazała się nieoczekiwanym faworytem chińskich internautów.
Francuska marka najczęsciej wpisywana była w wyszukiwarkach dwóch krajów - Francji i Danii.
Japońska marka najczęściej wyszukiwana była przez internautów trzech krajów
Francuska marka wyszukiwana byla najczęściej przez internautow w 4 krajach, m.in. Portugalia i Słowenia
Marka ta najczęściej wybierana byla w 5 krajach.
Niemiecka marka wpisywana była najczęściej przez internautów 7 krajów, a wśród nich m.in. Hiszpania, Włochy, Rumunia i Białoruś.
Niemiecka marka okazała się najczęściej wyszukiwaną przez internautów w 8 krajach, a wśród nich m.in. RPA i Finlandia.
Południowokoreańska marka cieszy się dużą popularnościa na trzech kontynentach, a najczęściej wybierali ją w wyszukiwarkach internauci 14 krajów.
Światowy lider sprzedaży był najczęściej wpisywany do wyszukiwarek przez internautów z 56 krajów świata.
Marka ta okazała się najczęściej wyszukiwaną w 61 krajach. Zapewne niespodzianką jest jej nadzwyczajna popularnośc w krajach Afryki Północnej.