Jedyne, co trzeba zrobić, to odpowiedzieć na trzy proste pytania dotyczące Castrol EDGE oraz stworzyć oryginalne hasło reklamowe. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.castrol.pl

Organizatorem konkursu jest firma Castrol wraz z portalem Wirtualna Polska. Na łamach serwisu, co 2 tygodnie, pojawią się trzy proste pytania dotyczące Castrol EDGE. Do każdego z pytań uczestnicy otrzymują małe podpowiedzi – wystarczy kliknąć na zamieszczony obok materiał, żeby móc upewnić się o słuszności swojego wyboru. Ostatnim zadaniem konkursowym jest stworzenie oryginalnego hasła reklamującego serię Castrol EDGE.

Konkurs trwa od 15.09.2008 do 09.11.2008 i składa się z czterech odsłon – co dwa tygodnie na łamach serwisu konkursowego pojawią się nowe pytania. Wśród uczestników danego etapu, którzy wymyślą najlepsze hasła rozdane zostaną polary z limitowanej serii Castrol EDGE. Wszyscy zwycięzcy każdego z etapów wezmą udział w rywalizacji o nagrodę główną - BMW 320i Coupe.

Konkurs jest elementem jesiennej kampanii reklamowej Castrol EDGE, która jest kontynuacją strategii na rok 2008 i ma na celu wzmocnienie lojalności dotychczasowych użytkowników marki Castrol. Jej istotą jest edukacja klientów w zakresie serii olejów EDGE i ich właściwości.

Spot reklamowy z udziałem kierowcy rajdowego Leszka Kuzaja i jego pilota Craiga Perry’ego odwołuje się do testu na wytrzymałość olejów silnikowych przeprowadzonego przez Niezależny Instytut Badawczy w USApodczas którego przetestowano Castrol EDGE i inne oleje syntetyczne znanych marek.

Podczas testu wykazano, że silnik zalany olejem Castrol EDGE Sport, pracując na maksymalnych obrotach pod maksymalnym obciążeniem chroni silnik do 45 proc. dłużej niż inne oleje syntetyczne znanych marek (np. Mobil). To dowód, ze Castrol EDGE Sport zapewnia bezawaryjną pracę silnika dłużej niż inne znane oleje syntetyczne.

Reklama będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych do 26 września. Konkurs potrwa do 9 listopada. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przekaz dotrze do ok. 2 mln użytkowników Internetu, a dzięki kampanii telewizyjnej do blisko 85 proc. grupy docelowej Castrol.

Źródło: informacja prasowa