W czasie dwudniowej sesji treningowej w Rajbrocie oraz w Mucharzu w Małopolsce, Michał Sołowow i Maciek Baran testowali ustawienia zawieszenia i dyferencjałów w Peugeocie 207 S2000, a także dobór opon na różne nawierzchnie i warunki pogodowe.

W ciągu dwóch dni zawodnicy CRT pokonali ponad 200 kilometrów testowych w różnych warunkach.

- W Rajbrocie, gdzie nawierzchnia jest nierówna i bardzo dziurawa sprawdzaliśmy kilka rodzajów zawieszenia: amortyzatorów, sprężyn oraz dyferencjałów. Podobnych warunków spodziewamy się w Karkonoszach, stąd wybór tego miejsca. Po naszych ostatnich doświadczeniach z rajdów Chorwacji i Ypres, gdzie aura była bardzo zmienna, postanowiliśmy również poświęcić trochę czasu na testy opon. Mieliśmy szczęście, bo akurat pogoda w Rajbrocie była w „kratkę”. Świeciło słońce, potem padał deszcz, więc mogliśmy wypróbować kilka rodzajów opon i połączyć to zinnymi parametrami samochodu przygotowanego do takich warunków. Z kolei w Mucharzu, gdzie asfalty są bardziej równe i zbliżone pod względem przyczepności do charakterystyki dróg w Bułgarii, skupiliśmy się głównie na testach zawieszenia. Oba rajdy chcielibyśmy wygrać, dlatego zdecydowaliśmy się na tak intensywny trening. Oczywiście, każde zawody to loteria, ale myślę, że zrobiliśmy znaczący krok do przodu. Jestem zadowolony. Dziękuję wszystkim, którzy pomogli nam zorganizować testy – powiedział Michał Sołowow.