Samochód wyróżnia się oryginalnym kolorem nadwozia Carbon Flash Metallic oraz satynowo-czarnymi znakami graficznymi. Historyczny znaczek ze skrzyżowanymi flagami został nieznacznie zmodyfikowany i w miejscu tradycyjnego symbolu kwiatu lilii posiada napis „100”. Grafika z wizerunkiem Louisa Chevroleta znajduje się na słupkach i deklach czarnych felg aluminiowych, które skrywają czerwone zaciski hamulców (w odmianie Z06 obręcze posiadają jeszcze czerwoną linię na obrzeżu). Ich rozmiar uzależniony jest od poszczególnych wersji, od 18/19 cali w Coupe, Kabriolecie i Grand Sporcie po 19/20 cali w Z06 i ZR1.
Taka sama kolorystyka zachowana jest w ciemnej kabinie pojazdu. Deska rozdzielcza i drzwi zostały obite skórą. Ozdabiają je czerwone szwy, znajdujące się także na kierownicy, siedzeniach, konsoli centralnej i dźwigniach zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, które wykończono również zamszem i mikrofibrą. Na zagłówkach znajduje się jeszcze wytłoczone logo „Centennial”. Wszystkie Corvetty Centennial Edition są wyposażone standardowo w selektywną, magnetyczną kontrolę zawieszenia.
„Wyścigi i osiągi stanowią korzenie Chevroleta. Ta tradycja kontynuowana jest do dziś dzięki Corvette” – powiedział Rick Scheidt, wiceprezes marketingu Chevroleta. „Centennial Edition nie jest tylko prezentem z okazji naszych setnych urodzin, ale ponownie kieruje Corvette w stronę nowego pokolenia fanów sportowych samochodów”.
Pakiet 2012 Centenial Edition będzie dostępny we wszystkich wersjach Chevroleta Corvette. Ceny zostaną podane przed rynkowym debiutem, zaplanowanym na lato br.